פארטי פאקג', בבעלות המפיק הבינלאומי איתן סלימי, הכריזו היום (שלישי) על פתיחת מכירת הכרטיסים לפסטיבל Lifetime Festival Summer Nights  – פסטיבל מוזיקה אלקטרונית על טהרת הטכנו, בהובלת כוכבות מובילות מהעולם.

בשנים האחרונות ז׳אנר הטכנו השתלט על רחבות הריקודים והמועדונים בארץ ובעולם. פסטיבל Lifetime יארח שלוש יוצרות מובילות שמייצגות שלושה תת-ז׳אנרים של טכנו.

דבורה דה לוקה נחשבת למלכת ההארד טכנו לה פלייר שמנגנת טכנו קלאסי אולד סקול ומופיעה בכל הפסטיבלים החשובים בעולם, בין היתר בפסטיבל Awakenings וקורולובה, שהביאה ניחוח חדש של מלודיק טכנו שסוחף את יו-טיוב ואת רחבות הריקודים בעולם.

פסטיבל Lifetime ב-Sundance Valley שבאילת יארח בסוף שבוע אחד את שלוש ה-DJ’s המובילות בתחום, לאירוע סוחף שייסד מסורת של מסיבות על טהרת הטכנו, שיחזור בכל קיץ. לצד שלוש הכוכבות נבחרו בקפידה DJ’s ישראליות מהז׳אנר שישלימו את חווית הטכנו של הפסטיבל - אלה גוטמן, עדי שבת, ריי הראל, ואפרת שרף.

הפסטיבל ייערך בסוף השבוע שבין 9-7 ביולי, מחמישי ועד שבת.


לוח הזמנים של הפסטיבל: 

חמישי 7.9: דבורה דה לוקה + עדי שבת + ריי הראל .

שישי 8.9: קורולובה + לה פלייר+ אלה גוטמן + אפרת שפר.

ביום שבת 9.7 תתקיים מסיבת Private Party עם 400 מוזמנים בלבד, במלון Now.

 


 
 
דבורה דה לוקה

שום תאור של סצנת המוזיקה האלקטרונית ללא דבורה דה-לוקה לא יהיה מדוייק. דה לוקה - כוכבת עולמית שידועה כנושאת הדגל של מוזיקת הטכנו, וכאורחת קבועה על מיטב במות ה-DJ בעולם. דבורה, ילידת נאפולי, השכילה למנף את הרשתות החברתיות להזנקת מקומה בעולם המוזיקה, לצד שמירה במקביל על אורח חיים פרטי, וביססה את מקומה בזכות כשרון ותשוקה בלתי נגמרים לתחום.

ב-2013 פרצה דה-לוקה לתודעה עם לייבל אירופאי בשם Sola Mente Records בו הייתה חופשיה ליצור את המוזיקה שלה ללא מגבלות. ב-2018 יצאה אלבומה Ten שקיבעה את מקומה כ׳מלכה מנאפולי׳ כפי שהיא מכונה בפי רבים. הסטים מלאי האנרגיה של דה-לוקה מביאים וייב ייחודי לפסטיבלים ומועדונים מובילים ברחבי העולם.

 
קורולובה 

התקליטנית והמפיקה מקייב הרעידה את סצינת הטכנו הבינלאומית ומיצבה את עצמה בתור אחד מהכוכבים העולים המבטיחים והמוכשרים ביותר בעולם המוסיקה האלקטרונית. הטרקים שלה יוצאים תחת הלייבלים הטובים ביותר בעולם כמו AFTR:HRS, Get Physical,ו- Zehn וחורכים את מצעדי ההורדות של אתר ביטפורט. שיתופי הפעולה שלה עם יאן בלומקוויסט ו- Tube & Berger התברגו בטופ 20 של מצעד שירי הטכנו המלודי וזכו למאות אלפי השמעות בספוטיפיי ובאפל מיוזיק. לא רק שהיא הפכה לחביבת הקהל וקנתה לעצמה צבא עצום של מעריצים נאמנים, אלא גם זכתה לטונות של תמיכה ופרגון מאגדות כמו טייסטו, פיט טונג, NoraEn Pure. 

לה פלייר

לה פלייר, נחשבת לאחת מהכשרונות פורצי הדרך של התעשייה, משיתוף הפעולה העוצמתי שלה עם Sasha בטרק ״Förbindelse ״ ועד הלייבל העצמאי הותיק שלה Power Plant, הסגנון האלגנטי שלה שמשלב האוס וטכנו ממשיך לסחוף את המעריצים. לה פלייר נבחרה בתחילת דרכה לאמנית פורצת הדרך ע״י מגזין Mixmag ומאז הופיעה ותיקלטה על מיטב הבמות עם נוכחות קבועה במועדונים של איביזה והופעות בלונדון, ברלין ובריסטול. לה פלייר השבדית התחילה כמוזיקאית, רקדנית וזמרת ואף למדה רוקחות אך החליטה להקדיש את חייה למוזיקה ויצירה, החלטה שהשתלמה בעוד היא מתברגת בראש רשימת ה-DJ עם שילוב אלגנטי של האוס וטכנו שסוחף את אוהבי המוזיקה האלקטרונית בכל מקום ובכל גיל. אפשר לשמוע את הטכנו של לה פלייר בכל הפסטיבלים הגדולים בעולם מ-Awakenings דרך Cercle ו-Boiler room.