בצל המשבר בקואליציה התארח הבוקר (רביעי) חבר הכנסת דוד ביטן (הליכוד) בתוכניתו של גדי נס ברדיו צפון 104.5FM ושלל את האפשרות של חבירה למפלגת "ימינה": "איילת שקד לא רוצה לבוא, היא רוצה לבוא רק לממשלה חלופית - לכן אי אפשר לעשות איתה עסק".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

ביטן שלל את האפשרות לשיתוף פעולה עם מפלגת ימינה וראש הממשלה נפתלי בנט בקדנציה הנוכחית של הממשלה, אך לא שלל את האפשרות של שריון עריקים מהמפלגה במידה ויוחלט ללכת לבחירות. 

הוא אמר כי "כל ילד קטן שאתה עוצר אותו ברחוב, תגיד לו יש ממשלה או קואליציה יגיד לך 'שום דבר'. הם נאחזים בקרנות המזבח, הם צריכים להודות בכישלון ולסכם איתנו ללכת לבחירות ולסיים את הסאגה בכנסת. הציבור שלנו מצפה מאיתנו לעשות דברים ולא להמשיך את מה שהיה קודם, שעצרו אותנו, שלא היה לנו רוב. אסור לנו לפספס את זה".

על דבריו של שר התקשורת יועז הנדל, לפיהם האופוזיציה הם לא ימין על מלא וכשהם מגדירים את עצמם כך, לדבריו זו "בדיחה", אמר: "אתה יודע למה הוא אמר שזו בדיחה? אנחנו לא סומכים עליהם. הם ממזמן לא ימין, אם הם עושים עסקאות עם בל"ד הם לא ימין. לכן אני אומר לך שאנחנו לא צריכים אותם. עלינו ל-60 בסקרים ונעלה עוד. אנחנו צריכים לקחת את הסיכון וללכת לבחירות כדי שקבל 61 רק אנחנו ונוכל לשנות את המציאות בהרבה דברים שלא יכולנו. אנחנו צריכים ללכת לבחירות וזהו".

ביטן המשיך וטען כי יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו רוצה ללכת לבחירות: "הוא רוצה ללכת רק לבחירות. עם ממשלה חלופית הם ירצו שריונים, עם סילמן או אורבך. היום סילמן הייתה 60 ועכשיו יש לנו את ה-61. מי שלא יבוא הוא גם יקבל שריון אין שום בעיה. איילת שקד לא רוצה לבוא, היא רוצה לבוא רק לממשלה חלופית - לכן אי אפשר לעשות איתה עסק, כנראה שזה יהיה אורבך".