הקיץ כבר כאן, וזה הזמן להפשיל שרוולים למשימה החמה של העונה – שיזוף. הטרנד של שיזוף עצמי בבית חוזר ובגדול בקיץ הזה. אבל רגע לפני שאתן מתחילות במלאכה, חשוב מאד לדעת איך לעשות את זה נכון כדי להשיג תוצאות מושלמות. כאלה שיאפשרו לכן שזיוף מנצח, אקזוטי ומשמח ממש כמו בזמן חופשה חלומית, בלי נזקים מיותרים מקרינת השמש. ליאת בן שחר דנוביץ, מנהלת ההדרכה ברשת אפריל מסבירה וממליצה על הדרכים היעילות ביותר לשיזוף עצמי ביתי.

"שיזוף עצמי ביתי הוא אחד הטרנדים הלוהטים בתחום הטיפוח בקיץ 2022. הסיבות לכך קשורות למוצרים האיכותיים והעמידים שיש כיום וגם לעובדה שחלקנו התעייפנו מלשבת שעות רבות בשמש כדי לתפוס צבע. בנוסף, שיזוף עצמי ביתי משיג את התוצאות הרצויות בזמן קצר יותר ומעל הכל הוא חוסך לנו את נזקי השמש שלא פוסחים על אף אחד וככל שהשנים עוברות מותירים בנו קמטוטים, קמטים, פיגמנטציה וכתמים. את כל אלה ניתן לחסוך באמצעות שימוש בתכשירים משזפים המקנים לעור הגוף גוון טבעי, אחיד ויפיפייה בתוך כמה דקות".

שיזוף עצמי. BYNETA נטע אלחימיסטר. That'so ברשת אפריל  (צילום: יחצ,יוסי מיכאלי)
שיזוף עצמי. BYNETA נטע אלחימיסטר. That'so ברשת אפריל (צילום: יחצ,יוסי מיכאלי)

הבשורה: זה באמת עובד

ככל שתבחרו להשתמש במשזפים איכותיים, כך תגלו שהם באמת עובדים ומשיגים תוצאות נהדרות. אל תתפשרו על איכות המוצרים והקפידו לרכוש אותם בחנויות מוכרות. מוצרי שיזוף עצמי הם כאמור האלטרנטיבה הנוחה, המהירה והקלה ביותר להשיג מראה שזוף בגוון טבעי והם חוסכים את הצורך הפחות בריא במכונות שיזוף או בשעות רבות של חשיפה לשמש. שיזוף עצמי ביתי מתאים לכל אחת, גם לבעלות צבע עור בהיר וגם לבעלת צבע עור כהה יותר. כל אחת יכולה ליהנות מתכשירי שיזוף עצמיים בבית, אחרי מקלחת, בצורה מהירה ופשוטה לחלוטין. המשזפים האיכותיים הם בעלי פיגמנט קוסמטי שאינו חודר לגוף ולכן הם לא מסוכנים, לאחר כמה ימים הם דוהים מהגוף באופן אחיד, ממש כמו שיזוף אמיתי.
  

BONDI, THE LUX LABE, SACARA. מוס לשיזוף עצמי. מומלץ עם כפפה (צילום: קית גלסמן,יחצ חול,גאיה פלד)
BONDI, THE LUX LABE, SACARA. מוס לשיזוף עצמי. מומלץ עם כפפה (צילום: קית גלסמן,יחצ חול,גאיה פלד)

כך תעשו את זה נכון

כדי להשיג את האפקט הנכון, חשוב לפעול לפי כמה המלצות שאיחדנו עבורכם באדיבות החברות המובילות בשוק:

דבר ראשון, עור נקי -  חשוב מאד להשתמש בתכשירים משזפים על עור נקי ורענן. אם את נוהגת להשתמש בפילינג (שזה טיפ טיפוח מומלץ בפניי עצמו) עדיף שתשתמשי בו לפני השימוש בתכשיר המשזף. לאחר הפילינג השיזוף אחיד והספיגה שלו בעור יותר מוצלחת. מומלץ לעשות פילינג עדין יום לפני השימוש במשזף.

לחות – על מנת לשמר ולהאריך את תקופת השיזוף, הקפידי להשתמש בקרם לחות לגוף/ שמן גוף לאחר המקלחת והניקוי המוקפד שעשית (כולל הסרת שיער). חשוב להקפיד על כך! מריחת השיזוף על עור יבש לא מומלצת ואינה אידיאלית ליצירת האפקט הנכון. 

אל תמהרי – כדי שהתוצאות תהיינה באמת טובות, תני לעצמך את הזמן הנדרש אחרי המקלחת. לא מומלץ להשתמש בתכשירים משזפים כשאת ממהרת לאירוע או לדייט או לכל פעילות אחרת.

מריחה אריחה - לפני השימוש חשוב מאד  לנער היטב את הבקבוק. השימוש בכפפה ייעודית המצורפת למוצר הוא קריטי והכרחי כדי להפוך את חווית השימוש למוצלחת וכדי להימנע מכתמים של צבע על הידיים. הכפפה מאפשרת מריחה זורמת ונעימה עד לספיגה מלאה. הקפידי לא לפספס חלקים חשובים כמו הגב (מומלץ להיעזר באחות או חברה טובה), כפות ידיים וכפות רגליים.

ההמתנה משתלמת – את צריכה לתת לתכשיר לעשות את העבודה. חכי עם המקלחת, תני לשיזוף להיספג והימנעי ממגע של מים במשך 4-8 שעות לפחות, לאחר המריחה.

שמירה על התוצאה – כל עוד את רוצה לשמר את המראה השזוף לאורך זמן, מומלץ לחזור על הפעולה כל 4 עד 6 ימים, בהתאם להנחיות שעל גב התכשיר. תני לשיזוף להיראות טבעי ואל תגזימי בשימוש תכוף מידי בתכשיר.

חשוב לזכור! במידה והצבע יצא מעט מוגזם משתכננת, תמיד אפשר להיכנס למקלחת ולשטוף מעצמך את השכבה הראשונית. לאחר שטיפה גוון השיזוף יראה עדין יותר.  

Clinique SelfSun FaceTint ג'ל משזף לפנים IL MAKIAGE משזף גוף (צילום: אלכס ליפקין,יחצ חול)
Clinique SelfSun FaceTint ג'ל משזף לפנים IL MAKIAGE משזף גוף (צילום: אלכס ליפקין,יחצ חול)

אלה המוצרים לשיזוף עצמי ביתי שכדאי לכן להכיר בקיץ הזה

THE LUX LABE - ספריי כולל כפפה שיזוף עצמי - 149.90 שקלים. להשיג בסניפי סופר-פארם ובאתר

That's So Glam Body Mousse Dark - מוס שיזוף כהה מקצועי - 140 שקלים. להשיג ברשת חנויות אפריל ובאתר

BYNETA Self Tanning Spray - ספריי מעודן לשיזוף פנים צוואר ומחשוף 149 שקלים. להשיג בפארמים השונים ובאתר

Clinique Face Bronzing Tint - ג'ל משזף לעור הפנים לשיזוף זוהר וטבעי. להשיג באתר 

SACARA - מוס ברונזר לשיזוף עצמי. 29.90 שקלים. להשיג ברשת חנויות סקארה ובאתר

BONDI self tanning foam LIQUID GOLD - מוס לשיזוף עצמי בניחוח קוקוס. להשיג בסופר-פארם, טרמינל X ובאתר

IL MAKIAGE - משזף לפנים 199 שקלים ומשזף לגוף 329 שקלים. להשיג בכל סניפי IL MAKIAGE ובאתר

That'so מוס לשיזוף עצמי מקצועי. 140 שקלים. להשיג ברשת אפריל  (צילום: יחצ אפריל)
That'so מוס לשיזוף עצמי מקצועי. 140 שקלים. להשיג ברשת אפריל (צילום: יחצ אפריל)