שמונה ימים לתוך עונת "האח הגדול" וכבר ברור לי לחלוטין מי השחקן הכי חזק בבית. קאזם, מי שנכנס ראשון לבית, הצליח בתוך שמונה ימים להוכיח את מה שרבים ממבקריו התוכנית טוענים כבר לא מעט זמן – אבדה האותנטיות. 

מהרגע שנכנס לבית קאזם בא לשחק. כעת, כשהוא מוגן מההדחה הראשונה בזכות החלטתו של שרון, פרצופו האמיתי של קאזם מתחיל להיחשף וברור כשמש שהבן אדם החליט לעשות כל מה שאפשר כדי שיראו אותו ורק אותו, גם אם זה אומר לריב עם כולם על שטויות. זה התחיל בכביסה, המשיך בקרב על כמה צלחות מלוכלכות עם דיאן ונתנאל, שבמקום להבין שקאזם מתלהט למצלמה ולא באמת אכפת לו מהצלחות נפל ישר למלכודת ונגרר לקרב צעקות מיותר. נתנאל יצא מופסד כשהגיע כמעט עד לאלימות פיזית עם קאזם, שמצידו למד איך ללחוץ לנתנאל על כל הכפתורים ולתפעל אותו.

קאזם חליליה (צילום: מיכה לבוטון)
קאזם חליליה (צילום: מיכה לבוטון)

מעלליו לא הסתיימו שם והקורבן הבא שנפל לו בידיים היה צעיר הבית אופק. הביטחון של קאזם מהעובדה שהוא לא יהיה מודח השבוע עלה לו קצת יותר מדי לראש, כשמבחינתו כל הבית טמבלים/אידיטים/מתנשאים. ואתם חושבים שזה בלתי נסבל? חכו ליום שבו יהיה מועמד להדחה, כי אז מפלס הדרמה יעלה ב-3,000%.

דקות לאחר מכן אופק חושף את ילדותו המורכבת ואת סיפור החרם שחווה בחטיבת הביניים והיסודי, שכמובן הוסתר מהוריו "על מנת שלא ירגישו שנכשלו". סיפורו של אופק מקבל טוויסט אלים למדי כשהוא מגלה שנקשר לילה שלם בטיול שנתי לעץ, ואף נושא איתו צלקת משם. האירוע של אופק הוא לא יחיד במינו, מסתובבים היום בישראל לא מעט ילדים שחווים את אותם הקשיים החברתיים ואת אותה האלימות הפיזית והמילולית, רק צריך לפתוח את העיניים ולראות אותם. אבל אופק הוא ממש לא כישלון. כל הדברים שעשה, המחזות שכתב, החברה שהקים, הכל נובע מתוך אותה אמביציה ורצון להוכיח שהוא כבר לא אותו ילד שאפשר להתעלל בו. 

במקביל, "האח הגדול" הצליח לייצר את הדרמה עליה בנה כשהכניס את טליה עובדיה לבית. טליה, למי שהספיק לשכוח, היא אקסית של אליאב טעטי, שמאז כניסתו לבית הספיק להתחבר עם בר, שכבר מהרגע הראשון הזכירה לו את אותה טליה. אליאב מראה לטליה את הבית ובר בינתיים מסתגרת בעצמה ותוהה לאן נעלם הגבר אליו התחברה בארבע הימים הראשונים.

אופק לוי (צילום: מיכה לבוטון)
אופק לוי (צילום: מיכה לבוטון)

אליאב קרוע בין שתי הנשים, כאשר ברור לחלוטין שקשה לו לראות את בר בסיטואציה אליה נקלעה בעל כורחה, אך מנגד קשה לו לשחרר מטליה למרות שהם הפרידו כוחות אחרי דייט אחד לפני תשע שנים, ופעם נוספת בשנה שעברה, אחרי ניסיון הקאמבק המאוחר שהחזיק בדיוק חודש. 

טליה דווקא מנסה לשפר את מצב הרוח של אופק (ועל הדרך את של עצמה) ולשנות את הטרמינולוגיה בבית מ"מאתגר" ל"כיף" ואפילו אומרת לאליאב שמהסיטאציה הנוכחית "אפשר להפיק רב טוב". בר מעט נבהלת מהסיטאוציה ומיד רוצה לברר את הסטטוס שלה מולו, אך הוא מחזיר את הכדור למגרש שלה וטוען כי דווקא הוא זה שאיבד אותה, מה שמיד מעלה לה את החיוך. 

אליאב טעטי (צילום: מיכה לבוטון)
אליאב טעטי (צילום: מיכה לבוטון)

עוד יום עובר בבית ואליאב שוב מוצא את עצמו, בתיווכה של דיאן, בשיחת נפש עם בר שנפתחת, איך לא, בחיבוק ודמעות. אליאב נפתח בפני בר ומדגיש שעל הלב שלו כתוב בר ונראה כי לפחות בגזרה הזו הדרמה נגמרה, אז מזל שיש דייר חדש בבית, רווק תל אביבי כמובן, כדי לבלבל את הבית פעם נוספת.