על רקע המשבר הפוליטי וההליכה האפשרית לבחירות בתקופה הקרובה, ח"כ שלמה קרעי (הליכוד) התארח בתוכניתם של ניסים משעל וגיא פלג ב-103FM ותקף את ראש הממשלה, נפתלי בנט: "שמישהו יחבר את בנט לקרקע המציאות, אני חושב שהוא לא קולט שהממשלה שהוא הקים במרמה והפרת אמונים כבר לא קיימת, שכבר אין לו רוב בכנסת. לא רק הציבור סולד ממנו ומראה בסקרים את שאט הנפש שלו מהממשלה הזו, אלא גם בכנסת הוא לא מצליח לעשות שום דבר". 

עוד הוסיף קרעי בדבריו נגד ראש הממשלה: "גם חברי הכנסת שהלכו איתו כברת דרך הבינו שאי אפשר יותר אבל הבן אדם לא מחובר, הבן אדם בבונקר שלו ברעננה, במבצר שהוא בנה לעצמו, כנראה לא מבין שזה נגמר". 

קרעי תקף את מערכת המשפט, ואמר כי "את בית המשפט העליון נשאיר כבית משפט העליון לערעורים. אנחנו נקים ערכאה שיפוטית חדשה שבאמת תייצג את העם ולא איזו אג'נדה פרוגרסיבית. כמו שבצרפת, כמו במקומות אחרים שאין חוקה, יש ערכאה שיפוטית שנבחרת על ידי הכנסת". 

"התעלל במתיישבים"

לאחר שנודע אתמול כי הפצ"ר לשעבר שרון אפק נבחר לתפקיד המשנה ליועמ"ש, קרעי בחר לתקוף אותו בחריפות ואמר כי "המשימה הראשונה של ממשלת הימין הלאומית שתקום בקרוב תהיה להעיף את האיש הזה מתפקידו באופן מיידי, אותו ואת מי שבחר בו. 'ותשליך במצולות ים כל חטאתם' - כל חברי כנופיית שלטון החוק, כל השותפים לקנוניה נגד המדינה היהודית והדמוקרטית שלנו, ילכו הביתה". 

כשנשאל בנוגע לדברים, לא חזר בו ואף המשיך להחריף את הטון: "הבן אדם היה יועץ משפטי של יהודה ושומרון והתעלל שם במתיישבים. הבן אדם שכר פרקליט צמרת במיליונים כדי להילחם באלאור עזריה חייל צה"ל". כמו כן, קרעי אמר כי "זה לא משהו אישי נגדו אלא נגד האג'נדה הפרוגרסיבית שלו, אגב סער מראה לכולנו כמה הוא מסוכן בתפקיד שר המשפטים, עד כמה הוא בשר מבשרה של המערכת שרוצה להעצים יותר את הכוח של הפקידים, של המשפטנים ושל אלו שבאים עם אג'נדות שמאל פרוגרסיביות". 

הוא אף האשים את אפק בסירוס חיילי צה"ל: "זה מאבק של שמרנים מול פרוגרסיביים ושרון אפק הוא הפרוגרסיבי הגדול ביותר. הוא סירס את חיילי צה"ל, החמיר את הוראות הפתיחה באש. לא סתם בנט אמר בזמנו ובצדק שחיילי צה"ל מפחדים ממנו יותר מיחיא סינוואר". 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו, 103FM.