שר הבריאות, ניצן הורוביץ, התארח היום (חמישי) בוועידה לשותפות יהודית ערבית של ״האם ראית את האופק לאחרונה״ ועיתון הארץ והתייחס לדרישותיה של חברת מפלגתו, ג'ידא רינאוי זועבי, שעלולות בסופו של דבר לגרום לסיום כהונתה של הקואליציה:

"הסיפור שלה מאוד פגע בנו. היא אמנם עשתה את זה על רקע אידאולוגי, אבל כשהציבור שלנו רואה מה קורה בצד השני הוא אומר שהוא רוצה שנתפשר גם על הנושאים האלה". בנוסף, הורביץ הדגיש כי מעתה הוא לא יאפשר יותר שריונים בתוך מפלגתו: "מעכשיו לא יהיו יותר שיריונים, מה שהבוחרים יבחרו בפריימריז זה מה שיהיה".

עוד הוא הוסיף כי "המקרה של זועבי הוא סיפור עגום, זה הפתיע ואכזב. זה לא אמור להיות כך, אבל היא עדיין בקואליציה ומצביעה עם הקואליציה, וככל שזה תלוי בי אעשה מאמץ כדי שהממשלה הזאת תמשיך״. 

יו"ר מרצ דיבר על התסכול שחש לעיתים מפעולות הקואליציה ושלח ביקורת מרומזת לכיוון ראש הממשלה: "הוא (בנט) טורבו קפיטליסט. חלוקת הכסף נמצאת במוקד העניין בממשלה, ירקתי דם כדי לקבל תקציב למשטרה בבתי החולים, כמעט חצי שנה להשיג תקציב ל-40 שוטרים. יש לנו המון הצלחות ויש גם דברים שאנחנו לא מצליחים לעשות, וזה גורם לתסכול גדול מאוד".

יחד עם זאת הוא התייחס גם לחלק מההצלחות של מרצ השפעה על פעולות הממשלה, ואמר כי "בנט ראש ממשלה והוא לא מפנה את חאן אל אחמר, למה הוא לא מפנה? כי הוא נמצא בממשלה שאי אפשר לעשות בה הכול".

לסיום, התייחס הורוביץ ליו"ר רע"מ, מנסור עבאס, ולמחלוקות שקיימות ביניהם: "מנסור עבאס הוא לא שמאל הוא דווקא די ימין, בנושאים שחשובים לנו, נשים, להט"ב וקנאביס אנחנו לא מסכימים".