לאחר שאמש פורסם כי שתי מתלוננות מפרשת "משחקי חברה", אשר במרכזה עומד אייל גולן, ערערו על סגירת התיק, הזמר המצליח ביטל מסיבת עיתונאים מתוכננת. לטענת עורכות הדין המייצגות אותן, בחקירת המשטרה נפלו פגמים רבים, כאשר גולן עצמו זכה ל"הנחת סלב". ההודעה על ביטול המסיבת העיתונאים, שהייתה אמורה לקדם את המופע "GOLD" שיתקיים הערב וב-18.6 לציון 30 שנות קריירה לגולן. בהודעה שנמסרה לעיתונאים הוסבר כי סיבת הביטול היא עיכוב בלוחות הזמנים של החזרות לקראת המופע.

אמש, באישור הפרקליטות, הוגש ערר על ידי שתיים מהמתלוננות נגד הזמר אייל גולן, בתיק שנסגר לפני שמונה שנים. בערר שהוגש, טוענות המתלוננות, באמצעות עורכות הדין ליה שמילוביץ', לאה מילר פורשטט ואושרת קירמה, ממשרד עורכות הדין SGF שמילוביץ גרינגרד פורשטט, כי במהלך חקירת הפרשה נפלו פגמים רבים מצד המשטרה והפרקליטות.

מהפרקליטות נמסר כי "טרם הגשת הערר הובהר לעו"ד של המתלוננות כי במידה ויוגש יש לפרט את הסיבות לשיהוי הממושך בהגשתו. משהוגש ערר תיבחן הפרקליטות את הסיבות לשיהוי ובמידה ויינתן אישור להארכת מועד להגשתו, ייבחן הערר לגופו".

לטענת עורכות הדין, מעורבים בפרשה לא נחקרו, זאת למרות  ששמם הופיע במספר עדויות שנגבו. בנוסף, על פי הערר, במהלך החקירה לא ניתן יחס לטענת המתלוננות כי הושקו באלכוהול רב ואף קיבלו סמים על ידי הזמר המפורסם וסביבתו. לטענתן, אייל גולן עצמו זכה להנחה בחקירתו, מתוקף מעמדו ופרסמו.

בפרטי המופע, אליו הייתה אמורה להתקיים מסיבת עיתונאים הערב, נכתב: "מופעי 'GOLD' באצטדיון בלומפילד, עם חגיגות הענק לציון 30 שנות קריירה מפוארת. המופע הראשון ב16.6 נמכר SOLD-OUT שנעשה תוך מספר שעות בלבד ומופע שני  נוסף שיתקיים ב-18.8. חגיגות הענק בבלומפילד יכללו את הביצועים הבלתי נשכחים לשירים האהובים ביותר מתחילת דרכו, שהפכו במרוצת השנים לקלאסיקות הגדולות ביותר בתולדות הזמר הישראלי, ועד הלהיטים החדשים והמוכרים מהאלבומים החדשים שזכו להצלחה מסחררת".