אזהרת המסע לטורקיה: המטה לביטחון לאומי המשיך גם הערב (חמישי) לקרוא לישראלים לצאת מהעיר איסטנבול ולשוב לארץ, לאור הכוונה של גורמי טרור איראנים לפגוע בהם

בנוסף, פורסמו מספר המלצות לכללי זהירות לישראלים אשר עדיין שוהים באיסטנבול, חרף ההמלצה לצאת מן העיר.

במל"ל ביקשו, בין היתר, מן האזרחים הישראלים שבטורקיה, להתעדכן בכל עת באזהרת המסע ובפרסומים מטעם הגורמים הרשמיים של ישראל. כמו כן, לכל אורך השהות, יש לשמור על קשר עם קרובי משפחה בארץ אשר יוכלו לסייע באיתורם במקרה הצורך, בדגש על פרטי המלון, טיולים מתוכננים וטיסות. 

עוד המליצו במטה לביטחון לאומי להסיר סממנים ישראלים, לרבות פרטי לבוש ואביזרים נלווים (כגון תיקים), להימנע משהייה במקומות המזוהים כ"ריכוזי ישראלים" לרבות מסעדות, בתי מלון ואתרי בילוי. 

בנוסף, ביקשו מן הישראלים לגלות חשדנות מיוחדת ולהימנע מהצעות אטרקטיביות והזדמנויות עסקיות או תיירותיות (כגון: מדריכי טיולים וטיולים מאורגנים) אשר עשויות לשמש לפגיעה בתיירים ישראלים, בדגש על הצעות המתפרסמות ברשתות החברתיות. 

אזהרה נוספות נגעה לאמצעי התחבורה, בדגש בנסיעה במוניות. במל"ל הדגישו כי יש להקפיד על בחירת אמצעי התחבורה השונים ולהימנע משימוש בנסיעה אקראית בכלי רכב. כמו כן, הישראלים התבקשו לגלות ערנות בכל זמן השהייה במלון ובמיוחד להקפיד על נעילת דלת החדר בכל זמן השהייה בו.