גבר כבן 60 נורה למוות הבוקר (שבת) ברמת גן. צוותי מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו לאחר שלא הפגין סימני חיים. המשטרה הודיעה כי עצרה חשוד במעשה שאותר בזירה. 

מהחקירה הראשונית והעדויות שנגבו עולה חשד לפיו מדובר באירוע שמקורו בסכסוך בתוך המשפחה. החשוד שנעצר, גבר כבן 70, תושב פתח תקווה. מהעדויות עלה כי ביתו של הקורבן ובעלה נמצאים בהליך גירושין. השניים, תושבי קריית אונו שמערכת הנישואים שלהם עלתה על שרטון. כחלק מהליך הגירושין עזבה הצעירה את ביתם המשותף ועברה להתגורר עם הוריה ברמת גן. הבוקר, הגיע לבית הוריה חמיה, אבי בעלה בנפרד, ותוך כדי ויכוח עם אביה הוא ירה לעברו מטווח קצר למוות.

עוד עלה מהחקירה כי האקדח שבאמצעותו בוצע הרצח אינו רשום על שמו של החשוד ובשלב זה לא ברור אם יש ברשותו רישיון לנשיאת נשק. במשטרה חוקרים את מקורו של האקדח וכיצד הגיע לחשוד שכן, לאור העובדה כי החשוד הגיע לזירה עם אקדח, הרי שמדובר ברצח בכוונה תחילה.

חובש רפואת חרום במד"א, אלמוג קדם ופאראמדיק מד"א אליאס גרייס, סיפרו: "כשהגענו, הובילו אותו למקום הארוע, ראינו גבר כבן 60 שוכב מחוסר הכרה עם פציעות חודרות, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים, ונאלצנו לקבוע את מותו".

זירת הירי ברמת גן (צילום: אבשלום ששוני)
זירת הירי ברמת גן (צילום: אבשלום ששוני)

האירוע ברמת גן מצטרף לשורת מקרים מהיממה האחרונה, בהם מצאו את מותם מספר בני אדם: בכפר נחף שבגליל נורה למוות צעיר בשנות ה-20 לחייו. גופתו של הצעיר אותרה ברכבו. קודם לכן, שני אחים מנצרת נרצחו ביריות סמוך לשער העמקים בכביש 75 ובאשקלון נפצע למוות צעיר נוסף בקטטה.