השאיפה המרכזית של בעלי עזקים היא למכור כמה שיותר. לצורך זה הם צריכים להגיע לקהל כמה שיותר גדול, ובאופן יעיל, מהיר ונוח. על מנת להצאים את עצמם למציאות העכשווית, הם נעזרים בכלים השיווקיים שמציעות המדיות החברתיות השונות, בהן: יוטיוב, אינסטגרם, פייסבוק ועוד.

הבעיה היא שריבוי הכלים ברחבי האינטרנט מקשה על ריכוז המידע ובכך נולד הצורך בכלי דיגיטלי שיאחד את כל המידע שבעלי העסקים מעוניינים להפיץ ויציג את הכל באופן שיישרת את התדמית - הפלטפורמה BAMA - שנועדה להקל על השיווק הדיגיטלי. BAMA לוקחת את כל המידע שבעלי עסקים מעלים לרשת ומציגה אותו על במה אחת, ללא צורך בהתערבות ידנית.

כך, כשתרצו להסביר ללקוחות מי אתם ובמה אתם עוסקים, תוכלו לעשות זאת בקלות בלי להעביר להם את כתובות החשבונותה שלכם בכל הפלטפורמות השונות.

הבמה של אנשי המקצוע באינטרנט (צילום: יח''צ)
הבמה של אנשי המקצוע באינטרנט (צילום: יח''צ)

חוסכים את עלות בניית האתר ותפעולו

BAMA תשמור לכם את כל המידע במקום אחד, משום שהיא יודעת לאסוף את כל מה שתעלו לרשתות החברתיות (תמונות מהאינסטגרם, סרטונים מהיוטיוב, פוסטים מהפייסבוק וכו') ולסדר אותם באופן אוטומטי בעמוד בית העסק, ללא צורך בהתערבות ידנית.

פלטפורמת BAMA היא למעשה מיני אתר שחוסך את הצורך בבניית אתר אינטרנט יקר ותפעולו השוטף. היא מבוססת על מערכת חדשה וייחודית ובנוסף, היא תקדם אתכם בחיפוש של גוגל וכך תחשוף את העסק שלכם לקהלי יעד נוספים.

על אותה "במה" יופיע כל המידע שתרצו שידעו עליכם. אתם תבחרו מה עוד יוצג (הטלפון האישי, הטלפון העסקי, גישה ישירה להודעות, הכתובת). בנוסף, על אותה "במה" יוכלו מי שמתעניין בכם, לקרוא חוות דעת שכתבו עליכם.

מיני אתר BAMA מהווה מענה ייחודי לעסקים קטנים ובינוניים, שאין להם את היכולת ו/או המשאבים לשווק את עצמם בקמפיינים דיגיטלים יקרים. תקבלו חשיפה לקהלי לקוחות חדשים בגוגל, בעלות שווה לכל כיס.

מיני אתר BAMA: הכל על במה אחת (צילום: יח''צ)
מיני אתר BAMA: הכל על במה אחת (צילום: יח''צ)

מדידה ובקרה בזמן אמת

יתרון חשוב ונוסף,  הוא שאתר BAMA מאפשר מדידה ובקרה בזמן אמת. הוא מאפשר חיבור לאנליטיקס ו-Remarketing, מה שמסייע לדעת מה לפרסם, איפה ומתי. כך תדעו כמה חשיפה באמת מקבלת "הבמה" שלכם מדי יום.

לסיכום. אם אתם שולמנים, עסקים קטנים או ביתיים, תגידו להתראות לאתר האינטרנט שלכם ששואב מכם כל חודש כסף וזמן על תחזוקה שוטפת - תגידו יפה שלום ל-BAMA - מיני אתר שגם תחסוך לכם כסף, גם תחשוף אתכם בגוגל ללקוחות חדשים וגם תתעדכן באופן אוטומטי בלי להזיז אצבע - Win, win, win situation.

התמונה המלאה עליך. BAMA (צילום: יח''צ)
התמונה המלאה עליך. BAMA (צילום: יח''צ)

להקמת במה משלכם כנסו ל-https://bama.bio/b2b

קישורים ל"במות" לדוגמה:
https://bama.bio/leons
https://bama.bio/netashriki%20
https://bama.bio/meymey%20