ברקע הטלטלה בקואליציה ישנה דריכות בממשלה ובמערכת הפוליטית לקראת האפשרות שביום רביעי הקרוב תועלה ההצעה לפיזור הכנסת. על כך, ח"כ אלכס קושניר, יו"ר ועדת הכספים בכנסת, שוחח עם גדי נס ברדיו צפון. בנוסף, ח"כ קושניר התייחס לדבריו של חבר הכנסת אמיר אוחנה כי "עשו בבנט שימוש כקוף קרקס מאולף - אידיוט שימושי", ותקף: "כנראה שהקו שלהם הוא להפיל את הממשלה גם אם זה אומר לשרוף את המדינה".

בפתח דבריו, התייחס ח"כ קושניר לדבריו של אוחנה: "אפשר לבקר ולא להסכים, אבל לרדת לרמה כזאת של שפה מצביע על הרמה של הדובר עצמו. כנראה שבליכוד החליטו ללכת על השיח הנמוך ביותר, לא יודע מהי המטרה, אני רק יודע שזה מביא לעוד פילוג ושיסוי בעם - את זה צריך לעצור".

"אני פונה לאלה בליכוד שעדיין נשארה להם קצת שפיות, ויש כאלה - חבר'ה, תרגיעו כל אלה שמרשים לעצמם לדבר בצורה כזאת. אמירות אלו לא בונות שיח אמיתי סביב הבעיות הקיימות. לא ציפיתי את זה לאמיר אוחנה, חבל מאוד". 

לאחר מכן, התייחס לחוק הפיזור בכנסת ואמר: "מאז שהממשלה קמה, כל יום התקשורת מספידה אותנו. אני לא מתכחש לבעיות - המציאות היא מורכבת, יש משבר קואליציוני, אבל אנחנו לא מרימים ידיים כל כך בקלות. אנחנו עושים טוב למדינת ישראל ולכלכלת ישראל. כל מה שאנו צריכים עכשיו זו יציבות ולהעביר את התקציב הבא. בשנה עשינו המון דברים וזו רק ההתחלה. אני מאמין שנצליח להביא את התקציב להצבעה - לא מדובר בצורך פוליטי או של שר האוצר ליברמן. זהו צורך אמיתי של מדינת ישראל".  

"אני לא עוסק באמונות, אני עוסק בעשייה - אני עושה את הכל כדי שהממשלה הזאת תמשיך לתפקד וכל עוד יש סיכוי כזה, נמשיך לעבוד. אני מאמין שהממשלה הזאת היא טובה למדינת ישראל ויש ציבור גדול מאוד שמסכים איתי. בסופו של דבר, כדורגל משחקים עד הדקה ה־90 ולפעמים מבקיעים גול ברגע האחרון", סיכם.