חברת “רוצים את הטבע”, המתמחה במוצרי מזון מהטבע, משיקה שני מוצרים במותג SHELLY’S: קמח אגוזי נמר ואגוזי נמר קלופים. המוצרים מכילים 100% אגוזי נמר (צ’ופה) ומתאימים לכל מי שמחפש תחליף לגלוטן, עשיר בסיבים תזונתיים. טעם האגוזים מתקתק, והם מתאימים מאוד להכנת קינוחים ומאפים. אנחנו ניסינו את המתכון שהוצע על אריזת הקמח: עוגיות שמשלבות חמאת אגוזי נמר. קמח האגוזים יחסית דומיננטי בטעם וממש מרגישים את מתיקות האגוזים. העוגיות יצאו נהדרות, פריכות וטעימות. מוצרים טובים, אם כי מעט יקרים. מחיר: קמח אגוזי נמר - 26.90 שקלים, אגוזי נמר קלופים - 29.90 שקלים

חברת Touched by Nature משיקה חטיפי בריאות עשירים בחלבון וסיבים תזונתיים, ללא גלוטן, בטעמים שקדים מצופים שוקולד מריר וקקאו, כדורי פירות יבשים ובראוניז, אגוזי לוז מצופים שוקולד מריר וקינמון, וכדורי פירות יבשים, תמרים, חמוציות, קשיו ואסאי. החטיפים מתוקים ונותנים בוסט של אנרגיה. הם נהדרים למי שעוסק בספורט ורוצה חטיף בריא וממריץ. מחיר: 18.90 שקלים

חטיפים חדשים ללא גלוטן TOUCHED BY NATURE (צילום: יחצ)
חטיפים חדשים ללא גלוטן TOUCHED BY NATURE (צילום: יחצ)
כדורי פירות יבשים בטעם בראוינז מבית TOUCHED BY NATURE (צילום: יחצ חול)
כדורי פירות יבשים בטעם בראוינז מבית TOUCHED BY NATURE (צילום: יחצ חול)


מותג הדרמו־ביוטי SeboCalm משיק ספריי תחליב שקוף להגנה מהשמש 50 SPF וג’ל אלוורה 99%. הספריי השקוף אינו משאיר סימנים על העור ונהדר למי שעושה פעילות ספורטיבית שמשלבת מים. יש לו פטנט ייחודי להגנה מפני צריבת מדוזות. ג’ל האלוורה לא מחדש הרבה, אבל הוא יעיל ומקל את תחושת הצריבה. מחיר: 119.90 שקלים לספריי, 49.90 שקלים לג'ל אלוורה

SEBOCALM ספריי תחליב הגנה מהשמש  (צילום: חן ברקוביץ')
SEBOCALM ספריי תחליב הגנה מהשמש (צילום: חן ברקוביץ')

המותג קוטקס משיק סדרת מגיני תחתון שכוללת מגן תחתון אנטי־בקטריאלי להגנה מוגברת ומגן תחתון להגנה מוגברת גם מפני בריחת שתן. המגן התחתון האנטי־בקטריאלי מתאים למי שמחפשת פתרון נוח וקל להפרשות גוף רבות. הוא אכן מונע ריחות ונעים על העור לאורך כל היום.
מחיר: 10־26.90 שקלים.

סדרת מגני התחתון של קוטקס (צילום: יח''צ)
סדרת מגני התחתון של קוטקס (צילום: יח''צ)

המותג Gliss מבית שוורצקופף משיק את +PROTEIN - סדרת מסיכות לשיער שמועשרות בפרוטאין בשילוב חמאת קקאו, חמאת שיאה, חמאת בבאסו ושמן אגוזים, והן מתאימות לשיער יבש ופגום. אפשר להשתמש בהן במקום מרכך, כטיפול משלים של קצוות השיער מבלי צורך בשטיפה, או פשוט כמסיכה סטנדרטית. אלו מוצרים נהדרים שמרככים את השיער, מקילים את פעולת הסירוק ונותנים תחושת חיוניות וברק.
מחיר: 49.90 שקלים

מסכת פרוטאין (צילום: יח''צ)
מסכת פרוטאין (צילום: יח''צ)

סדרת ELIXIR ULTIME של קרסטס משיקה מהדורה מיוחדת של שמן טיפוח לשיער בצבעי הגאווה. שמן הטיפוח מוצע בבקבוק מיוחד בצבעי הקשת ובקופסה עם אפקט זוהר. חלק מהכנסות הסדרה ייתרמו לארגון חוש”ן - ארגון החינוך וההסברה של הקהילה הגאה בישראל. 
מחיר: 149 שקלים

קרסטס  (צילום: יח''צ)
קרסטס (צילום: יח''צ)

חברת הקוסמטיקה RevitaLash Cosmetics משיקה סרום לריסים RevitaLash® Advanced, שמגן מפני שבירתם, מחזק אותם ומשפר את הגמישות שלהם. הסרום מגיע במכל נוח לשימוש ויש למרוח אותו על הריסים פעם ביום. אפשר להרגיש את השינוי בגמישות של הריסים כבר אחרי מספר ימים. מתאים מאוד למי שסובלת מנשירה או מרגישה את נזקי המסקרה על הריסים.
מחיר: החל מ־218 שקלים. להשיג באתר

סרום לריסים (צילום: יח''צ)
סרום לריסים (צילום: יח''צ)

המותג שיסיידו משיק תרסיס הגנה שקוף לפנים ולגוף עם הגנה מהשמש 50 SPF. זהו תרסיס מצוין שנספג בעור במהירות, אינו מייבש את העור ואינו משאיר תחושת דביקות. אפקטיביות התרסיס נשמרת גם לאחר פעילות במים והזעה, אך יש לרענן אותו בעת חשיפה ממושכת לשמש. התרסיס גם מכיל קומפלקס רכיבים אשר מגינים מפני נזקי העור הקשורים בהיווצרות קמטים או שינויי גון העור. מחיר: 180 שקלים.

תרסיס הגנה (צילום: יח''צ)
תרסיס הגנה (צילום: יח''צ)