המשטר הגישה היום (שני) הצהרות תובע נגד בגיר וקטין תושבי המרכז בגין עבירות אונס ומעשה סדום בקטינה בת 15. ביחידה 105, המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת - להב 433 במשטרה, התנהלה בשבועות האחרונים חקירת חשד לאונס הקטינה, תושבת מרכז הארץ, בידי שני החשודים. על פי החשד, האונס אירע בביתו של אחד החשודים בחודש ספטמבר 2020 עת הקורבן הייתה בת 13 והחשודים בני 19 ו-15. החשודים תיעדו את האונס והפיצו את הסרטון בקבוצות וואטסאפ. 

הפרשה נחשפה במסגרת חקירה של פרשה אחרת לגמרי של אותה יחידה, במהלך מעצר של חשודה באירוע אחר נתפס מכשיר הטלפון שלה ותוך צפייה בסרטונים התעכבו חוקרי להב 433 על סרטון של אקט מיני עם מספר מעורבים. הסרטון העלה חשד בקרב החוקרים והם ביצעו פעולות טכנולוגיות שהביאו לאיתורה של הקטינה קורבן העבירה.

החוקרים הגיעו אל החשודים שתועדו בסרטונים, והם נעצרו לאחר שנגבתה תלונה מהקטינה שסיפרה כי הכירה אותם משכונת מגוריה, ואלו באמתלה מסוימת הובילו אותה לביתו של אחד מהם, שם לכאורה כפו עליה לקיים עמם יחסים תוך שהם מאיימים שאם לא תעשה זאת - לא יחזירו אותה לביתה. על פי החוק, מדובר באונס גם אם הדבר נעשה בהסכמה מכיוון שהקטינה מתחת לגיל 14. השניים נעצרו ומעצרם הוארך מעת לעת והיום, כאמור, יוגשו נגדם הצהרות תובע.