ארקוסטיל, מותג כלי הבישול ומטבח המוביל בישראל, ממשיך את שיתוף הפעולה עם תוכנית הבישול המצליחה ביותר בישראל, בחסות של כ-1,250,000 ש״ח בעונה הקרובה. מותג כלי הבישול והאפיה ארקוסטיל, בבעלותם של שלמה ודני זינגרייך, חוגג עשור של שיתוף פעולה פורה עם ריאליטי הבישול הפופולרי והמצליח ביותר בישראל - מאסטר שף.

התוכנית חוזרת השבוע למסך במהדורת 2022 עם עונת העשור החגיגית, ועם חיזוק משמעותי לפאנל השופטים בדמותה של המסעדנית רותי ברודו, שתשב לצד ישראל אהרוני, מיכל אנסקי, אייל שני וחיים כהן. התוכנית הצמיחה לאורך השנים שפים שכולנו מכירים, אשר בנו קריירות מפוארות הן בתחום הבישול והקולינריה והן בתחום התקשורת וחלקם אף משתפים פעולה עם המותג ארקוסטיל.

אייל ומאיר אדוני (צילום: דני לוי)
אייל ומאיר אדוני (צילום: דני לוי)

חברת מילניום מרקטינג נותנת חסות לתוכנית החל מיומה הראשון של התוכנית המצליחה, ומשתתפת באופן פעיל בכל העונות ומעבירה כל שנה סדנת בישול וטיפים מקצועיים לנבחרת העונה בשלב מחנה האימונים.

השנה השיקה ארקוסטיל סדרת סכינים חדשה בשיתוף השופט ישראל אהרוני. הסדרה החדשה צפויה לככב על משטחי החיתוך של המתמודדים.

אילן עזרא, סמנכ"ל השיווק והמכירות של ארקוסטיל, סיפר: "אנו גאים לצעוד יד ביד כבר עשור שלם עם אחת מתוכניות הדגל של קשת, ולקחת חלק פעיל בחשיבה, בעשייה, ביצירה ובהתפתחות של התכנית החל מעונתה הראשונה ועד עונת העשור שעולה היום. מאסטר שף עושה כבוד גדול למטבח ולקולינריה הישראלית ונותנת מקום לגילוי וצמיחה של כישרונות חדשים ואנו מחבקים את שיתוף הפעולה הזה".

חברת מילניום מרקטינג הינה יצרנית ויבואנית של כלי בית. החברה מונה ארבע חטיבות. החטיבה המוסדית, שכוללת אספקת כלים לבתי מלון, מסעדות, בתי אבות וחברות קייטרינג.