תקופה מורכבת למדי עוברת על המתמודדים של "חתונה ממבט ראשון", זאת פרקים ספורים בלבד לפני סופ"ש הזוגות, רגע השיא של התוכנית, במסגרתו יזכו הזוגות בפעם הראשונה להבין היכן הם עומדים. אז מה מצבם של מעין ובן לאחר המשוכה שנאלצו לקפוץ מעליה יחד?

אסתה ברודצקי-קאופמן, מומחית לדייטינג ויצירת זוגיות, שוחחה עם איריס קול ב-103fm והביאה את פרשנותה בנושא. "אנחנו רואים כל שנה את אותה חזרה על הדפוסים, ההתמסרות המוקדמת. בדרך כלל זה אצל הבנות, מה אהבתי? שליאור אומר 'אני כל הזמן מנסה להתאפק'. אם הוא היה עף על קטיה כמו שבא לו, היא הייתה הולכת, והוא מבין את זה, מה שמעין לא מבינה".

"אם הגבר לא עושה מאמץ להשיג, העניין שלו דועך", קבעה. "אלה חוקי האבולוציה, גברים צריכים מרחק מסוים. אפילו גבר מעוניין, כמו משה, צריך מרחק מסוים. ברגע שגבר מרגיש שאת מעוניינת בו, את עושה טעות כי את מפנה לו זמן להגיגי לבו. שעמום זה דבר לא טוב, כשהוא משתעמם הוא מתחיל לחשוב אם הוא מעוניין או לא מעוניין. אם מעין הייתה יותר נמנעת מקרבה, מגלה חום ואהבה אבל לוקחת את זה הצידה, היא עושה את זה כדי שלבחור לא יהיה זמן לעסוק בדברים האלה".

בהמשך, הוסיפה ברודצקי־קאופמן: "ברגע שמעין אמרה לו שאפשר לדבר על המשקל שלה, זו טעות. היא אפילו לא שמה את המשקל שלה, התשובה היחידה שהייתה יכולה להרגיע אותה היא ממש לא מה שבן הוציא מהפה. הדבר שמוביל את בן הוא נושא האכזבה, שזו התעסקות די אנוכית. תתקדם, תראה איך הדברים באמת עובדים".