הסתדרות המורים הודיעה היום (שני) כי גם מחר יימשכו העיצומים במחאה על הסחבת בגיבוש הסכם השכר. בתוך כך, הלימודים בכל הארץ, בגני הילדים, בתי הספר היסודיים, חטיבות הביניים והאולפנים יחלו בשעה 10:000, כאשר רק בחינוך המיוחד הלימודים יתקיימו כרגיל.

מהסתדרות המורים נמסר: "ממשיכים בעיצומים עד שתונח הצעה קונקרטית של האוצר וקוראת לשר האוצר, אביגדור ליברמן, לא להמתין ליום ראשון, אלא להכנס למו״מ רציני וכנה כבר ברביעי הקרוב, בהשתתפות משרד החינוך והסתדרות המורים".

מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד, מסרה: "אנחנו מנהלים כבר חצי שנה מו״מ עם פקידי האוצר אבל טרם קיבלנו אפילו הצעה קונקרטית אחת. מקווה ששר האוצר, אביגדור ליברמן, יפעיל את כל כובד משקלו על פקידי האוצר כדי לסיים את המשבר. אני קוראת לו להגיע באופן אישי ולשבת עם שרת החינוך, מנכלית המשרד, הממונה על השכר ואיתי - כבר ביום רביעי הקרוב ולא לחכות ליום ראשון".

"אנחנו מוכנים לשבת עד שייצא עשן לבן ומצפים שביום רביעי האוצר יגיע סופסוף עם טבלאות שכר והצעות קונקרטיות לתוספות שכר לכל עובדי ההוראה בשירות המדינה. זוהי שעת חירום וסכנה מוחשית לעתיד מדינת ישראל. רק הסכם שכר ימנע את הנטישה שמובילה לקריסת מערכת החינוך".