בוקר חגיגי בשביל ינון? למחרת ההודעה על פיזורה של הכנסת, הגיעה היום (שלישי) הסוגיה הבוערת לזירה של בן כספית וינון מגל ב-103FM. בפתיחת התוכנית מגל נשמע אופטימי מתמיד ואמר כי "בסופו של דבר הכול יצא לטובה. אני גם חושב שאפשר להגיע ל-61, וגם אם לא, שמענו כבר את סטלה ויינשטיין (מנכ"לית ימינה) ב'שבע תשע' אומרת שהפעם הם בעד להיות גם עם נתניהו".

מגל המשיך: "אין ספק שגם עם הגוש עצמו, שאני קורא לו הגוש האמוני, לא יגיע ל-61, יהיו שם עוד מפלגות. אי אפשר להמשיך עם הטרללת הזאת. אין ממשלה אחרת חוץ מזה, אלא אם כן יאיר לפיד רוצה לעשות ממשלה עם המשותפת ועם בל"ד. מה שכן, אני רוצה להגיד הפעם, אדוני ראש הממשלה נתניהו..." כספית נשאר ערני ותיקן אותו: "הוא עדיין לא ראש הממשלה רק". 

על כך ענה לו מגל כי "בסדר הוא הולך להיות, לפחות הוא היה ראש הממשלה לשעבר? אני כמו בארה"ב, למי שהיה נשיא, אני קורא נשיא, למי שהיה ראש ממשלה, אני קורא ראש ממשלה. לבנט לא אגב, הוא לא עבר את השנה, אז אי אפשר לקרוא לו". 

בשלב זה, מגל העביר מסר למפלגות האופוזיציה והוסיף כמובן גם עקיצה לכיוונו של כספית: "אני נאלץ כל בוקר לריב פה עם השני עד זוב דם וזה עולה לי בבריאות והכול, אני מבקש מאוד שהפעם באנו לשנות, באנו לשלוט, איך אומרים? שתהיה ריבונות, כמו שאנחנו רוצים ריבונות בנגב, ריבונות בגליל, ריבונות בירושלים, ריבונות בערים המעורבות, ביהודה ושומרון". 

"אנחנו מדינה יהודית, אנחנו מדינה אמונית, אנחנו רוצים את תפיסת העולם שלנו הציונית, לאומית, להנחיל אותה ולהעביר אותה הלאה ולשלוט כמו שצריך. לא מה שהיה פעם עם בתי המשפט ומערכת המשפט וכל הדבר הזה. באנו לשלוט, תודה", הוסיף מגל.

כספית כמובן, עקץ בחזרה: "דיברת הרבה על הסיעתא דשמיא שאין לנו, כן? אני רק מזכיר כמה פעמים חגגתם. 4 פעמים רצופות היו ריקודים וצהלולים שאין דברים. 'זהו ניצחון אדיר' היה אחד הנאומים שלו ב-35 מנדטים, אבל בסוף זה תמיד נגמר באותה צורה, לא הצלחתם להרכיב 61". 

"מי שרוצה שבן גביר יהיה השר לביטחון הפנים מוזמן להצביע לשם"

כספית האשים את נתניהו במניעים אישיים וניצל את ההזדמנות גם כדי לתקוף את ח"כ בן גביר: "הדבר היחיד שמעניין אותו זו מערכת המשפט ולעצור את המשפט ולכן הקרב פה יהיה על מדינת ישראל הדמוקרטית יהודית ליברלית, אור לגויים, רוח מגילת העצמאות והנביאים מול בן גביר וסמוטריץ' וכת נתניהו והביביזם, זה הסיפור, תתמקדו רק בזה. מי שרוצה שבן גביר יהיה השר לביטחון הפנים וירוץ מערמת דם לערמת דם, מוזמן להצביע לשם". 

"בהחלט מרגש אותנו הקטע עם בן גביר. בינתיים הציונות הדתית, כמה היא בסקר? 10 מנדטים? הרשימה השלישית בגודלה. אז אתם תמשיכו עם הבן גביר, אנחנו מעדיפים את בן גביר פי 10 מאשר וליד טאהא ואחמד טיבי", ענה לו מגל. 

השניים דנו באפשרות שבנט ירוץ בבחירות הבאות במסגרת יש עתיד, מה שהוביל לתגלית כי השניים חסמו אחד את השני ברשת הטוויטר: 

ינון: "רק שאלתי אותך אם אתה חושב שהוא סגר אותו ביש עתיד, לפיד ראשון, אייזנקוט שני, בנט שלישי. אתה לא עוקב אחריי בטוויטר, אבל צייצתי את זה לפני כמה ימים".

בן: "לא רק שאני לא עוקב, אתה חסום". 

ינון: "זה הדדי אגב". 

בן: "הניסיון שלך להפוך את השחיתות של השריונים, לקחת בן אדם ממפלגה X, להציע לו מקום מפלגה Y שזו שחיתות, לשני פרטנרים שעומדים בהסכם הפומבי שאושר כחוק יסוד, מראה שאתה לא מבין כלום מהחיים שלך". 

ינון: "תודה". 

בן: "תודה". 

ינון: "אני רק רוצה להגיד לכם, בן חסם אותי בטוויטר בגלל שהייתי עושה ריטוויט לציוצים של הסקרים שלו ואז הוא היה מפסיד בסקרים, אז הוא חסם אותי. עכשיו אני בעורמה, לוקח את הסקרים שלו ומצייץ והוא עדיין מפסיד. ינוניוז זו מכונה שאי אפשר לנצח בטוויטר". 

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, 103FM.