ריאליטי האוכל של "קשת 12", "מאסטר שף", חזר לעונה חדשה ועשירית במספר, בה משתתפים השף חיים כהן, מיכל אנסקי, השף אייל שני, והשף ישראל אהרוני, אליהם הצטרפה רותי ברודו. כבר מתחילת העונה נראה כי הוויכוחים בשולחן השופטים לא מפסיקים לרגע.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בהצצה לגולשי "מעריב אונליין" שוב הגיעו אייל שני וישראל אהרוני לאי הסכמה - והפעם בנושא המטבח הצרפתי. "אני זה ירקות, אני אוהב ירקות, אני מבשל ירקות כל הזמן", אמר המתמודד דוד שהגיע לאודישן. "מה מושך אותך בירקות", שאל אהרוני, והמתמודד השיב לו: "אני יכול לעשות עם ירקות כמו שאתה משתמש בקוויאר או בסלמון".

אז התגלע ויכוח נוסף בין אייל לאהרוני, כשהראשון אמר: "זה לא מה שהצרפתים מאמינים. הצרפתים לא יודעים ירקות, עד אלן פאסאר", ואהרוני הגיב לו: "באמת? צרפת הייתה צריכה לחכות לאייל".

"הם מתייחסים לירקות כמו שמתייחסים לבשר. הם לא מבינים את זה. תראה לי יצירות של ירקות במטבח הצרפתי", המשיך שני, כששאר השופטים הגיבו: "רטטוי" ו"פירה", ואהרוני אמר: "הם גאונים בירקות". "בירקות אין חמאה, עד שלא מופיע שמן זית אין מי שיעשה איתם מז'וז'ין" הוסיף שני ואהרוני התנגד: "מה אתה מבלבל את המוח? ירקות רק עם שמן זית? ירקות וחמאה לא הולך יחד?".