למחרת הדרמה הפוליטית וכשנראה שהמערכת דוהרת לבחירות, ח"כ מוסי רז (מרצ) התארח היום (שלישי) בתוכניתם של אראל סג"ל ודוד ורטהיים ב-103FM, והתייחס למצבה הלא מעודד של מפלגתו בסקרים: "כבר 13 שנה אנחנו לא עוברים בסקרים, התרגלנו לזה". הוא הסביר את האופטימיות הזהירה, ואמר כי "אני בונה על מערכת הבחירות, על קמפיין, על זה שאנשים מבינים שבבחירות האלה הולכים לעצור את הימין הקיצוני, ואת הימין הקיצוני אפשר לעצור רק עם שמאל ברור, עמוק". 

לשאלת זהות יו"ר המפלגה בבחירות הקרובות השיב רז: "יתקיימו פריימריז לראשות המפלגה, ואני מניח שיהיה יותר ממועמד אחד, אם כי, אני לא יודע. אני מניח שניצן הורוביץ יהיה אחד המועמדים, אם כי, גם זה אני לא יודע בוודאות". יחד עם זאת, הדגיש כי הוא "מרוצה מההובלה של הורוביץ בשנה האחרונה בקואליציה". 

חבר הכנסת המשיך את הקו אותו מוביל יו"ר המפלגה הורוביץ, בניסיון להפיל את האחריות לנפילת הקואליציה על הצד הימני שלה: "בוא נזכור גם את המציאות. במציאות, הממשלה הזאת נופלת בגלל 3 ח"כים מימינה - שיקלי, סילמן ואורבך". הוא אף הוסיף כי "כשהופר ההסכם על ידי הימין שוב ושוב, בחומש, באביתר, בשייח' גראח, בחוק האזרחות, בחוק הדגל, בחוק ועדות הקבלה, מחינו אבל לא פירקנו את העסק". 

כשאומת עם הטענה שנשמעת רבות מהצד השמאלי במפה הפוליטית, לפיה מרצ ויתרה על ערכים רבים המאפיינים אותה, והכול בשם "רק לא ביבי", השיב: "אתה אומר דברים שעובדתית יש בהם משהו מן האמת. אנחנו עמדנו בפני הכרעות קשות שהיינו צריכים להחליט בין עקרונות, ובחרנו לתמוך בממשלה. אני חושב שעשינו נכון. מרצ שתמכה בממשלת רבין, פרס, ברק - שלושה ראשי ממשלה שהיו נוחים לנו יותר מממשלת בנט - גם אז, היא ויתרה על עקרונות". 

לסיום, נשאל רז לגבי האפשרות כי ח"כ יאיר גולן יתמודד לראשות המפלגה וענה כי "אני לא שמעתי שהוא מתמודד. נראה מי יהיו המועמדים, תמיד כשהייתה התמודדות לראשות המפלגה, דעתי הייתה ידועה". הוא גם הדגיש ש"מרצ תהיה רשימה שתיבחר כולה בפריימריז, לא יהיו שריונים". 

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, 103FM.