המאבק במשקל לעיתים יכול להתיש, גם את החזקים ביותר, וגם את המאזין שהתוודה בפני ד"ר מאיה רוזמן בתוכניתה ברדיו 103FM: "אני רעב תמידית מאז שאני זוכר את עצמי". לפני שפירט קצת על משקלו, מבנה גופו והרגלי האכילה שלו, ד"ר רוזמן העלתה נקודה למחשבה: "מחשבות על אוכל עושות תחושה של רעב, ואז אנשים נהיים רעבים". כדי להתגבר על הנושא, ד"ר רוזמן הציעה מספר פתרונות קלים ליישום שעשויים לעזור גם לכם לפתור את תחושת הרעב

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בשיחה בתוכנית הרדיו סיפר המאזין על עצמו: "אני שוקל היום 101, הגובה 1.80, אבל אני חייב לציין שהמבנה שלי הוא רחב, שרירי. יש לי קצת כרס, אני הייתי רוצה להוריד איזה 6-5 קילו. פעם לפני 30 שנה, כשהפסקתי לעשן, עליתי 50 קילו, מ-87 ל-135, אבל הורדתי את הכול. היום אני מנסה להיות על 95-94 ק"ג לא מצליח. אני רעב כל הזמן". 

ד"ר רוזמן הבינה לליבו, וחשפה כי גם היא "רעבה כל הזמן, אז אני אוכלת מלא ירקות מהבוקר עד הערב וזה לא מעלה אותי במשקל". בתגובה לאמירתה, השיב המאזין: "אבל סלט לא משביע אותי. הפרשות חומצות קיבה על קיבה ריקה עושות תחושת רעב".
 
בעקבות כך, ד"ר רוזמן המליצה: "אתה יכול לאכול דברים שהם בלי קלוריות, אתה לא חייב לאכול דווקא פחמימות או כל מיני שטויות שגם מצטברות באזור של הבטן. מחשבות על אוכל עושות תחושה של רעב, רק כשאתה חושב על אוכל, אז יש הפרשת חומצות קיבה והפרשת חומצות על קיבה ריקה עושות תחושת רעב ואז אנשים נהיים רעבים. בסוף אתה מצליח להתגבר על ההרגל. אין כזה דבר שאתה לא תהיה שבע. נכון שאם מוסיפים שומן או חלבון שובעים הרבה יותר אבל פה זה גם תוספת של קלוריות".

בהמשך, ביקשה רוזמן להבין מהו תפריטו של המאזין על מנת לסייע כמה שניתן. לאחר שפירט את תפריטו, מארוחת הבוקר עד הערב, הביעה ד"ר רוזמן את דעתה, שינתה מספר מנות וביקשה מהמאזין להתקשר שוב בעוד כשבועיים.