כיממה לאחר הדרמה הפוליטית ואחרי החלטת בנט ולפיד לתמוך בפיזור הכנסת, ח"כ יאיר גולן שוחח היום (שלישי) בחדשות 12 ותקף את ראש הממשלה : "אם מסתכלים באופן רחב ומשוחרר מדעות קדומות, העובדה שבנט לא הצליח לגבש מפלגה נאמנה לו. העובדה שבסופו של דבר מפלגות הימין, כולל סטייה מוזרה של בני גנץ, לא הצליחו להעביר או לא רצו להעביר את חוקי הנאשם, לא אפשרו את עבודת ועדת החקירה בנושא הצוללות, כל אלו השאירו שדה פעולה חופשי לנתניהו והוא ניצל אותו עד תום".

בהמשך, דחה את הביקורת נגד חברת מפלגתו, ג'ידא ריינאווי זועבי, שהודיעה כי לא תתמודד לכנסת בבחירות הקרובות, ואמר: "רידא לא מרדה ולא פרשה מהקואליציה. היה נושא אחד שאם זה היה מה שמקשה על הקואליציה, היינו צולחים את זה. אני מזכיר, היא הייתה אחרי ח"כים מהימין שפרשו".

ג'ידא רינאוי זועבי (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
ג'ידא רינאוי זועבי (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

כמו כן, התייחס לעתידו הפוליטי וציין: "אני מעריך שבימים הקרובים אשב עם חברי, נחשוב איך מתקדמים. אני מביא לפוליטיקה מנהיגות טרייה שהוכיחה את עצמה בעבר. אבל מוקדם להגיד. עוד לא דיברתי על זה עם ניצן, עוד לא החלטתי מה אעשה. תמיד האמנתי במנהיגות שיש בי ואמשיך להאמין בה ואני מקווה שגם אחרים אבל עוד מוקדם".

"אני מאמין שאנחנו צריכים בראש ובראשונה לעשות את הכי טוב ולבוא לבוחר עם מסר ברור - שמאל ציוני וגאה שבא לתקן את מה שעוות ב-40 שנות שלטון ימין. עם ראש זקוף וגישה פטריוטית שגאה בעצמה ואני מניח שזה יהיה אטרקטיבי לבוחר", סיכם.