ח"כ מיכל רוזין (מרצ) התראיינה היום (שלישי) בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM, והתייחסה למצב מפלגתה בסקרים לאור התנהלותה של ח"כ ג'ידא רינאווי זועבי. כמו כן, העריכה האם לדעתה מפלגתה ו'העבודה' יתאחדו בבחירות הבאות.

"זועבי  עשתה לנו נזק, מרצ היא מותג ומשחקת משחק קבוצתי לאורך כל השנים", אמרה ח"כ רוזין בפתח הריאיון, "יש למפלגה את הקהל שלה, הם יראו את כל מה שעשינו בשנה הזאת, בלענו הרבה צפרדעים, הרחקנו כמה שיכולנו כדי להרחיק את אותם מסיתים ומושחתים כדי שלא יחזרו לשלטון. אני חושבת שהמצביעים שלנו בסופו של דבר כעסו על אירוע זועבי, כמונו, עוד ביום האחרון ניסנו לשכנע אותה או לעזוב או להצביע איתנו ולשחק איתנו את המשחק הפוליטי".

"לרגע לא היה איום לא מח"כ גנאים ולא מזועבי להצביע אי אמון בממשלה או בעד פיזור הכנסת", הוסיפה, "אפשר לומר די בוודאות שמי שהתכוון לפזר את הכנסת הייתה סיעת ימינה, לכן ראש הממשלה גם לקח אחריות על זה. דרך אגב, ראינו אתמול פוליטיקה אחרת - היכולת לקום ולשים את המפתחות, זה מראה על משהו אחר".

"במרצ יש פריימריז, ומדי פעם אנחנו בוחרים גם את היו"ר וגם את הנבחרים. אולי באמת הטעות שלנו הייתה שעסקנו בשריונים וחיפשנו כוכבים, ודווקא אנשי מרצ הוותיקים הצביעו איתנו והיו חלק מהממשלה והקואליציה. אני בעד שבמרצ יהיו בחירות דמוקרטיות רחבות וכולם יתמודדו", אמרה ח"כ רוזין.

לסיום נשאלה חברת הכנסת ממרצ לגבי איחוד עם מפלגת העבודה, וטענה כי "כרגע אתה שומע את מפלגת העבודה שאומרים בצורה נחרצת שמבחינתם זה לא על הפרק, אני אגיד שאנחנו מרצ ונהיה חלק ממשחק קבוצתי, נעשה הכל כדי שלפיד יוביל את המחנה ויהיה ראש הממשלה. אנחנו נעשה בכל יכולתנו שכל הסיעות יהיו חזקות ונקים מחדש את המפלגה".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM