יממה לאחר ההצרה של רה"מ היוצא נפתלי בנט ושר החוץ יאיר לפיד להעלות את הצעת החוק לפיזור הכנסת, במערכת הפוליטית החלו ההכנות למערכת הבחירות הקרובה. על כך, חבר הכנסת קטי שטרית שוחחה הערב (שלישי) עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM ושפכה אור לגבי האפשרות כי שרת הפנים איילת שקד תקבל שריון בליכוד: "לא ולא. היא אדריכלית של הממשלה הזאת".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בפתח דבריה, התייחסה חברת הכנסת שטרית לתוצאות הסקר של 103FM ולכך שנתניהו לא מצליח להשיג את המנדט ה-61. חה"כ שטרית הביעה אופטימיות ואמרה: "הסתובבתי היום קצת אצל החברים בכל מיני מקומות בארץ והתחושה היא מדהימה. אתה פשוט רואה מוטיבציה מדהימה שאני לא ראיתי בבחירות הקודמות. מוטיבציה להחלפת השלטון, השנה הזאת גרמה להרבה מאוד אנשים להגיד 'יאללה יוצאים החוצה, הפעם מצביעים'".

לאחר מכן התייחסה לחוק הנאשם, ותקפה: "חוק אנטי דמוקרטי והכי גרוע שזה נגד הציבור". לדבריה, "הניסיון הזה להעלות חוק פרסונלי אני חושבת שהוא לא יעבור. מפני שאני חושבת שהציבור הרחב, לאו דווקא מצביעי הליכוד, ישאל את עצמו, 'שבוע לפני הפלת הממשלה?' בעיניי זה נשמע הזוי ובעיקר לא דמוקרטי כי בעצם המטרה שלו היא אחת ויחידה – לסכל את הבחירות של המנהיג החזק ביותר".

בהמשך, נשאלה על האפשרות כי חברי הכנסת מהקואליציה ישוריינו בסיעת הליכוד. על חברת הכנסת סילמן השיבה: "לליכוד יש חוקה ויש מוסדות. אנחנו בין המפלגות הבודדות. אתם שואלים את האדם הכי לא אובייקטיבי לגבי סילמן. עבדנו עוד מהכנסת ה-21. במקרה של סילמן, אני לא רק בעד, אני מבקשת שזה יהיה, זה לא עניין של איתי או בלעדיי. הפרסונלי של קטי שטרית הוא לא העניין כאן".

בסיום, טענה כי "אני יודעת שהיה שיח עם שיקלי, אני יודעת שהיו עוד שיחות שונות אבל אני לא יכולה להגיד באופן וודאי אם נעשה הסכם איתה כי הסכם מגיע למרכז להצבעה אז אני אמרת לך כן, אבל כרגע אין שום מקרה כזה ולך אני יכולה להגיד שהייתי מעדיפה את עידית אבל איילת שקד? לא ולא. אני לא מעדיפה אותה כי אני יודעת שמי שהיה האדריכל של הממשלה הזאת, מבחינתי היא לא ראויה. לעומת זאת עידית הייתי מאוד שמחה אם הייתה מצטרפת אלינו".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm