חבר המושבעים בבית המשפט בארצות הברית קבע כי הקומיקאי ביל קוסבי תקף מינית נערה באחוזת פלייבוי בלוס אנג'לס ב-1975, כך דווח הבוקר (רביעי) ב-BBC NEWS.

ג'ודי הות' העידה במשפט האזרחי כי קוסבי בן ה-84 אילץ אותה לבצע בו מעשה מיני במקום כשהייתה בת 16. חבר המושבעים חייב את הקומיקאי לשלם לגברת הות', כיום בת 64, פיצויים בסך של 500,000 דולר.

הות' טענה בעדותה כי קוסבי הביא אותה וחבר קטין נוסף לאחוזה הידועה לשמצה, פיתה אותה לעלות לאחד מחדרי שינה וכפה את עצמו עליה. כשהתנגדה, הוא הכריח אותה לבצע בו אקט מיני.

כשבעיניה דמעות וכשברקע מוצגת תמונה שלה ושל קוסבי בתוך האחוזה - אמרה הות' לבית המשפט שהיא הרגישה "מטורפת, מטומטמת וטיפשה" לאחר האירוע.

קוסבי לא נדרש להופיע בבית המשפט ומעולם לא עשה זאת, אך עורכי דינה של הות'  הציגו בפני בית המשפט תצהיר משנת 2015, שבו הקומיקאי אומר שהוא לא זוכר אותה ולא קיים יחסי מין עם קטינה.

עורכי הדין של קוסבי ביקשו לקעקע את אמינותה של הות', וציינו שהיא אמרה תחילה שהיא בת 15 בזמן האירוע, אך שינתה את הפרט הזה שבועות לפני המשפט. בנוסף טענו שהות' ניסתה למכור את התמונה המשותפת עם הקומיקאי לצהובונים.

במהלך המשפט הוצג למושבעים תצהיר מצולם משנת 2016 של מייסד פלייבוי המנוח יו הפנר - חבר קרוב של קוסבי בשנות ה-70 - שאמר שזה היה "מאוד יוצא דופן" לאפשר לנערות קטינות להיכנס לאחוזה שבבעלותו.

קוסבי הורשע בשנת 2018 בסימום והטרדה של אישה בביתו בשנת 2004, ונידון לשלוש עד 10 שנות מאסר. לפני פחות משנה שוחרר קוסבי מהכלא לאחר שזוכה מעבירת המין בה הורשע.