שוד אלים אירע הבוקר (רביעי) במועדון ספורט המושבה (קאנטרי מינץ) בפתח תקווה, כאשר מאבטח חמוש שהיה במועדון הותקף על ידי שני צעירים לבושי שחורים וחבושי קסדות על ראשיהם תוך איומים באקדח שנשאו עימם.

החשודים הטיחו את המאבטח על הרצפה, חבטו בראשו באמצעות האקדח שהיה ברשותם, שדדו את נשקו האישי למרות הניסיונות שלו להיאבק איתם ונמלטו מהמקום. כעת, מתנהל מצוד אחר האופנוע ושני הרוכבים בידי כוחות גדולים של משטרה מתחנת פתח תקווה תוך סיוע מתחנות סמוכות, ובמקביל חוקרי המשטרה נמצאים בזירה, בוחנים את מצלמות האבטחה ומנסים להתחקות אחר עקבותיהם של החשודים.

האירוע התרחש בעת שהמאבטח אולג אגרונוביץ נכנס לתא השירותים בכדי לעשות את צרכיו, שני השודדים נכנסו פנימה לתוך המועדון הגיעו ישירות אליו, שלפו אותו החוצה והחלו להיאבק בו, תקפו אותו וחבטו בראשו, כשהוא מדמם ושרוע על הקרקע ניסה אגרונוביץ להיאבק בשודדים.

"הם היו שניים, הייתי על הרצפה, קשה להיאבק עם אנשים כשאתה שרוע, דיממתי, חטפו לי את הנשק וברחו. חבל שנכנסתי לשירותים, עניין של שניות. לא ראיתי כלום חוץ מאת העיניים שלהם. האמת שזה מפחיד שמאיימים עלייך עם הנשק חוטפים לך אותו ומצמידים לך אותו לראש והופכים אותך לשבוי", סיפר.

אולג, אבא לילדים קטנים, חשש באותם רגעים שלא יישאר בחיים. בדיעבד, הוא רוצה שהמשטרה תתפוס אותם "אני הייתי הורג אותם עכשיו. אני לא גיבור, הייתי גיבור אם הייתי מצליח לתפוס אותם", אמר.

מנויי המועדון הגיעו למקום על מנת לתמוך בו בעקבות האירוע ולאור ההיכרות רבת השנים איתו. אחד מהם הוסיף: "זה יכול היה להיגמר גרוע ביותר, מדובר בשני ערבים על פי המבטא והבהלה פה הייתה גדולה, יהודי לא היה עושה דבר כזה".

אגף הביטחון של העירייה בפתח תקווה נכנס גם הוא לכוננות מוגברת ותוך שניות הועבר מסר לכל המוסדות לנעול דלתות ולמנוע כניסה של אנשים לא מזוהים ללא בדיקה, במקביל מאבטחים של העירייה ויחידת השיטור העניינים מצטרפים למצוד המתנהל אחר החשודים. החקירה נמשכת, צוות של מד"א הגיע למקום והעניקו טיפול רפואי לאולג.