ח"כ עמיחי שיקלי התראיין היום (רביעי) בתוכניתם של אראל סג"ל ויריב אופנהיימר ב-103FM, והתייחס לבקשת הליכוד לבטל את הפרשתו מסיעת ימינה וכן תיאר את שיחותיו עם ראש הממשלה בנט בטרם הקים את הממשלה והזהיר אותו מפניה.

"הראיתי בשנה האחרונה שהדבר האחרון שאני שם לנגד עיניי הוא טובתי האישית", אמר ח"כ שיקלי בפתח הריאיון, "אם יש מישהו ששילם מחיר כדי שהכנסת הזו תתפזר זה אני. אני לא יזמתי את הפנייה לליכוד ולא היה לי שום דיאלוג איתם. אגב, אנחנו היום פנינו לבית המשפט שייתן סעד זמני לאירוע. זה אבסורדי שסיעה לא קיימת מבקשת להפריש חבר כנסת". 

"רק דבר אחד מעניין אותי וזה להביא ניצחון למחנה הלאומי ולהביס אתכם בקלפי", אמר תוך פנייה ליריב אופנהימר, "עכשיו נראה האם קמה ממשלה חלופית, האם יוצאים לבחירות, ואז נתקדם. אני לא יכול לדעת אם תהיה מפלגה בראשותי אלא רק כשהיא תקום. זה בסדר ששואלים בסקרים. יש לה שם למפלגה? כי אני לא יודע אותה עדיין".

"באופן אישי אני מתנגד לתרבות השיריונים", ציין ח"כ שיקלי, "אני מסתכל עכשיו ברמה רחבה, אני לא רוצה להתייחס עכשיו באופן פרסונלי, הייתי מעדיף להתמודד בפריימריז כלשהם במקום שריון".

לבסוף אמר כי "תהליך פירוק הקואליציה היה מחובר לאקמו כמה שבועות, ואחרי שעוד חבר כנסת אחד שהחל להתנדנד זה הביא לזה שלא הייתה כבר ממשלה מתפקדת. כשבנט יצא לדרך לפני שנה אמרתי לו 'אתה הולך על מהלך הרסני', הוא לא יוכל לנהל מדיניות במשרד האוצר, ביו"ש, בחוץ, ושום דבר הוא לא יצליח לקדם. אנחנו אכן ראינו בשנה האחרונה נזקים איומים בנגב. ראינו עלייה דרמטית בנושא עבריינות לאומנית. גל טרור חמור".

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי, 103FM