ח"כ נעמה לזימי (העבודה) התראיינה היום (רביעי) בתוכניתם של אראל סג"ל ויריב אופנהיימר ב-103FM, והתייחסה לפיזור הכנסת הצפוי וכן תקפה את ח"כ בן גביר וטענה כי הוא מביא למגמה כהניסטית בכנסת שגורמת להתססה בחברה הישראלית.

"הופתעתי מההחלטה של בנט על פיזור הכנסת, למרות שידעתי שזה יבוא בשבועות הקרובים. חשבתי שאפשר לשקם ולהילחם על הממשלה הזו", אמרה ח"כ לזימי בפתח הריאיון.

"אני מאמינה בהרחבה תקציבית ובהשקעה בשירותים החברתיים. אני יודעת שמאחורי הקלעים מרב מיכאלי נלחמת על העלאת שכרם של הנהגים ויש להם מחסור חמור ברחבי הארץ", הוסיפה, "היא יודעת את זה והשכר הוא פקטור מרכזי בנושא. הייתי מאחורי הקלעים בחלק מהסוגיות שם. אגב, גם  מה שקורה עם המורים זה לא הגיוני – הרי הם אחראיים על עתיד הילדים שלנו".

לאחר מכן, נשאלה חברת הכנסת מהעבודה על החוק שיאסור על נאשם בפלילים להרכיב ממשלה, והשיבה: "מפריעה לי הפרסונליות של לקחת את המדינה פעם אחר פעם כבת ערובה, אם אתה לא מקבל מה שאתה רוצה במשרד המשפטים. הם רוצים להרוס את מערכת המשפט ולהגביל את הדמוקרטיה הישראלית. הרי בנימין נתניהו קרא לאולמרט להתפטר בזמנו".

"אני רוצה שלראש ממשלה לא תהיה אחראיות לצאת לעשרות מערכות בחירות. הוא מחליט להגביל את הדמוקרטיה. כל הסיפור של ביבי זה מי יהיה שר המשפטים, והוא יהיה זה שיסרס את המשפט של נתניהו", ציינה ח"כ לזימי, "אל תשכחו שביבי כמעט חתם באישון לילה על עסקת טיעון ללא קלון בכדי להיפטר מהמשפט שלו". 

לסיום אמרה כי "יש עלייה כהניסטית, משיחית, מסוכנת ואלימה בתוך גוש הימין. ימנים אומרים לי את זה בעצמם בשיחות איתם. יש מגמות שגם הם מפחדים מהן. הימין הממלכתי והרביזיוניסטי נמצא בנסיגה. אתה לא מכיר במגמות הלאומיות האלה. אני חושבת שבן גביר הוא איש מסוכן, האיש הזה מחרחר מדון ומתסיס את הרחובות".

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי, 103FM