ברקע המתיחות הביטחונית מול הרפובליקה האסלאמית וניסיונות הפגיעה בישראלים בטורקיה, על ידי חוליות טרור איראניות, נמשכת מתחת לפני השטח מלחמת הצללים בין המדינות, כאשר קבוצות האקרים המזוהות עם איראן ממשיכות לנסות ולפגוע בתשתיות ישראליות. היום (רביעי) קבוצה בשם "Moses Staff" לקחה אחריות על מתקפת הסייבר על מערכות האזעקה בירושלים ואילת ואיימה כי תבצע התקפות נוספות. 

בחשבון הטלגרם של הקבוצה, התפרסם סרטון ובו איומים לעבר ישראל: "זאת רק תחילת ההרפתקאה. אתם התחלתם את ההרפתקאה הזו אבל סוף הסיפור איתנו, תסבלו מנזקים בלתי הפיכים בתחום הסייבר והתשתיות. מעתה תשלמו את המחיר עבור כל דם שנשפך, חכו להתקפות משולבות בשעות הקרובות. המטרה ברורה, מוגדרת ומדויקת ואז שומעים אזעקות".

בנוסף, בחשבון הטלגרם נשלח מסר מאיים לעבר דמויות בכירות בצבא ובמערכת הביטחון בעבר בהווה, כי יפרצו לטלפונים הפרטיים שלהם. בין האנשים, רמי איגרא, ראש חטיבת שבויים ונעדרים במוסד לשעבר, מפקד פיקוד צפון לשעבר, אלוף (במיל') אודי אדם, ודובר צה"ל בערבית, אביחי אדרעי.

כמו כן, קבוצת ההאקרים לקחה אחריות על הפלתו של בלון התצפית הצה"לי ביום שישי האחרון ברצועת עזה. זאת, לאחר ההודעה של דובר צה"ל כי הבלון נפל ונלקח בידי אנשי חמאס. עם זאת, נמסר כי "אין חשש לדליפת מידע משמעותית".

כזכור, אזעקה עולה ויורדת נשמעה ביום ראשון האחרון במספר שכונות בירושלים. על פי הדיווחים, האזעקה נשמעה בשכונות קטמון, תלפיות ורמת בית הכרם, ונמשכה מעל ל-50 דקות. האזעקה עוררה תחילה בהלה בקרב התושבים שהחלו לחפש מקלט או מחסה, עד שהתברר כי מדובר בתקלה. תושבת ירושלים סיפרה כי "בהתחלה כששמענו את האזעקה ישר נלחצנו. לא הבנו מה קורה, השכנים דפקו לנו בדלת בבהלה, גם הם לא הבינו מה קורה. עכשיו זה כבר די מציק ועושה קצת חור בראש".