סרטון טיקטוק מתוך טקס חתונה אינטימי ומרגש הצליח להפוך לאחד הדברים הכי ויראליים ברשת בימים האחרונים – והכל בזכות השכנה. בני הזוג המאוהבים, שהפיקו טקס נישואין צנוע בביתם הפרטי, לא תכננו שמה שיהרוס את כל האירוע שלו הם כל כך ציפו יהיה השכנה מהבית ממול. צפו בסרטון הטיקטוק הוויראלי מתוך טקס החתונה:

השכנה הממורמרת הרסה טקס חתונה מרגש בדרך יוצאת דופן (צילום: טיקטוק)

השכנה, שזכתה לכינוי "קארן", ככל הנראה הייתה מאוד מתוסכלת מחיי האהבה שלה, עד כדי כך שהחליטה לחבל בחגיגת האהבה של שכניה. בזמן שהחתן והכלה נכנסו אל החופה, השכנה החליטה שזה הזמן המושלם לשלוף את מכונת כיסוח הדשא שלה ולהתחיל להרעיש בקולי קולות. 

בחוסר התחשבות מוחלט, ולאורך כל הטקס, השכנה כיסחה את הדשא בביתה ועשתה רעש מוגזם, מה שהפריע לאורחים לשמוע אפילו את הנדרים של זוג האוהבים. 

על הסרטון, שהועלה על ידי המשתמש @vampyyric, נכתב: "יש אנשים שהם כל כך אומללים, בשנייה שהשיר של כניסת הכלה החל 'קארן' החליטה לכסח את הדשא שלה בכוונה ולהרוס לנו את החתונה". 

הגולשים שצפו בסרטון כעסו מאוד למראה השכנה חסרת ההתחשבות, והציעו דרכים יצירתיות להתנקם בה. "עכשיו אתם חייבים לצלצל לה מדי פעם באקראיות בדלת ולברוח לפחות פעם בשבוע", צחק אחד, בעוד אחרת הוסיפה: "מקווה שהייתה לך חגיגה ענקית והפצצת במוזיקה עד השעות הקטנות".