אלו היו רגעי הלידה הגורליים, כאשר האם הטרייה הייתה בעיצומו של הליך ניתוח קיסרי, כשלפתע החלה הפסקת חשמל. במשך 26 דקות הצוות הרפואי של  מרפאת המומחים הבינלאומית של מקסיקו ניסה לתפעל את הסיטואציה, ולבסוף החליט להמשיך את הניתוח עם קצת עזרה של הטלפונים הניידים שלהם. 

התינוק שנפצע במהלך הלידה (צילום: טיקטוק)

המיילד, ד"ר דיוויד סנטויו, ועוזרו, המשיכו בחושך המוחלט לנתח את האם הצעירה, קרלה אויזנדי בת ה-19, שכבר הורדמה לקראת ההליך הרפואי. לפני שהתינוק יצא מהבטן אל אוויר העולם,  המנתח הבחין על אוזנו של התינוק המנגיומה (כתם לידה וסקולרי) והחליט לנסות להסיר אותו. 

"עם שלושה טלפונים סלולריים מכוונים לבטן שלי הם החלו לבצע ניתוח קיסרי", סיפרה האם הצעירה בעמוד הטיקטוק שלה. רק כשהיא התעוררה ושמעה את התינוק בוכה היא הבינה שהוא נולד, אך ממש לא ידעה איך היו נראות הדקות שקדמו לכך. 

בתוך כל הבלאגן, הרופא פספס את כתם הלידה ופצע את התינוק באוזנו באמצעות סכין המנתחים. כשקרלה התעוררה בעלה חואן סיפר לה מה קרה לבנם, אך היא טרם הבינה את היקף הפציעה. "חיכיתי שרופא או מישהו יבוא ויסביר לי, אבל זה לא מה שקרה. בשום שלב אף אחד לא אמר לי מה קרה", טענה. 

הפציעה של התינוק הקטן של קרלה וחואן (צילום: צילום מסך טיקטוק)
הפציעה של התינוק הקטן של קרלה וחואן (צילום: צילום מסך טיקטוק)

מאז התקרית, שהייתה עלולה להיגמר באסון אמיתי, המשפחה חזרה הביתה ואילו התינוק הקטנטן מתאושש מהפציעה. עם זאת, קרלה וחואן החליטו להגיש דו"ח למשרד התובע הכללי נגד הרופא המיילד באשמת רשלנות רפואית.