בייביסיטר מרושע, הודה כי אנס תינוקות והתעלל מינית בילדים נוספים לאחר שהציג עצמו כמסור ובעל ניסיון בתחום.

ג'רת תומאס הריס בן ה-24 הופיע ביום שלישי בבית המשפט בפרת' שבסקוטלנד, לאחר שהואשם ב-221 עבירות מין בילדים שעליהם שמר בין יולי 2020 לאוגוסט שבשנה שעברה.

הוא השתתף בדיון באופן מקוון והודה ב-141 מהעבירות, כולל אונס של ילד מתחת לגיל 13. אישומים נוספים כללו מספר עבירות של תיעוד מעשה מגונה בילד. שאר האישומים בוטלו והריס צפוי להישפט בבית המשפט העליון במערב אוסטרליה ב-27 בספטמבר השנה.

בן ה-24 פרסם את שירותי הבייביסיטר שלו בשני אתרי אינטרנט. באחת מהמודעות כתב כי הוא "אוהב לסייע בגידול ילדים לטובים ביותר שהם יכולים להיות". הוא ביצע את פשעיו ברחבי העיר פרת' ובצפון מערב סקוטלנד, לאחר שרכש את אמון ההורים.

הפושע טען כי יש לו למעלה מארבע שנות ניסיון, תעודת הכשרה לעבודה עם ילדים וידע במתן עזרה ראשונה. "אני בחור די קליל שפנוי לטפל בכל הגילים בכל שעה. מוכן לעזור גם בעבודות הבית", נכתב במודעה.

באתר אחר כתב כי הוא מציע את שירותיו תמורת 20 עד 25 דולר לשעה וטען כי הוא בעל חמש שנות ניסיון בבייביסיטר. המשטרה עצרה את הריס לאחר שפשטה על ביתו ב-22 באוגוסט בשנה שעברה, ומצאה תכנים פדופיליים. תחילה, הוא הואשם ב-14 עבירות מין בילדים, לרבות תקיפה מינית של פעוט מתחת לגיל שנה ותיעוד של המעשה.

אונס, הטרדה מינית (צילום: אינגאימג)
אונס, הטרדה מינית (צילום: אינגאימג)

כתבי אישום נוספים הוגשו עם התקדמות החקירה והתגלו קורבנות נוספים.