לפני שנה, ב-13 ביוני 2021 בשעה 21:02 בדיוק, קמה ממשלת ישראל ה-36. רגע השבעתה היה רגע "לידתה", אליו אנו האסטרולוגים מציבים "מפת אירוע". כבר המפה ההיא סיפרה בבירור על נפילתה הצפויה. גם כשתקום הממשלה הבאה מובטחת לכם תחזית לגביה לפי רגע השבעתה. הצרה היא שכלל לא בטוח מתי זו תקום. נכון לכרגע הסיכוי להקמת ממשלה חלופית קלוש עד לא קיים. אך יתרה מכך, גם הליכה לבחירות בסתיו לא תסיים את הפלונטר הפוליטי בישראל.

עוד על מפת אירוע>>>

ישראל נמצאת בכאוס שלטוני מתמשך. כבר התרגלנו שחוקים לא עוברים, שאין תקציב מדינה, ולא ממנים בעלי תפקידים. משטרת ישראל נותרה מעל שנתיים בלי מפכ"ל, ועתה עלול צה"ל להישאר בלי רמטכ"ל. ממשלות מעבר מוגבלות משפטית לביצוע מינויים ושינויים. לצערי הכיוון השלילי צפוי להחריף, והכאוס במדינה רק יגדל.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

עוד אין תאריך בחירות, אבל הן צפויות להיות מתישהו בסתיו. ב-8 בנובמבר 2022 צפוי ליקוי ירח שלא מבשר טובות. זה כלל עולמי, ויהיו מקומות בהם יצוצו בעיות אקוטיות. למשל גרמניה צפויה לתקופה משברית במיוחד, ועד כדי כאוס דרמטי שם. בישראל הליקוי יביא כאוס מבחינה שלטונית, ויהיה קשה מאד לייצב ממשלה כלשהי.

צריך להבין, ליקויים משפיעים על התקופה סביבם, ולכן לא צריך לצפות לאירוע דווקא ביום התרחשותם. ליקוי מסמל תקופה רחבה לפניו ולאחריו. הליקוי בנובמבר משפיע במפת מדינת ישראל על יציבות המערכות השולטות במדינה. אלו הממשלה, הצבא, המשטרה, וכן הלאה. זה עדיין לא אומר אם תוקם ממשלה, אך זה אומר שיהיה מאד קשה להקים כזו, ויותר מכך יהיה קשה לייצב ממשלה מתפקדת לאורך זמן. שיא המשבר הפוליטי בישראל עוד לפנינו.

כשנדע תאריך בחירות וייסגרו הרשימות המתמודדות, תקבלו כאן תחזית בחירות מפורטת ומקיפה. אך כבר עתה ניתן להעריך שהמצב ביום שלאחר הבחירות יהיה מסובך מאד פוליטית, ולא מוביל לפתרון. אבל בזה לא מסתיימות הצרות שלנו. כי מעבר למדינה התקועה, ולעלויות הגבוהות שבחירות גוזרות עלינו, מערכת הבחירות הזאת צפויה להיות המשסעת והאלימה מכולן.

המנהיגים מכל הצדדים לא יהיו ממלכתיים ומאחדים. כל צד יספר לכם על הקיצונים בצד השני, ועל הסכנה שהוא גורם למדינה. שיח לא אחראי יקטב את העם אפילו יותר מאשר בעבר. אם נדמה לנו שהעם מאס בבחירות, ולא מתעניין יותר בפוליטיקה, נגלה שהבחירות הקרובות צפויות לעורר אנרגיה שלילית חסרת תקדים. יתכנו אירועים אלימים סביב הבחירות. קיימת סכנה שלקיטוב יהיו אלמנטים של מלחמת אחים. בהיעדר מנהיגים אחראיים, יהיה זה תפקידנו כאזרחים לגלות אהבת חינם (או לפחות מתינות). עלינו לזכור שאנחנו צריכים לחיות כאן יחד (כל חלקי העם) גם ביום שלאחר הבחירות. אנחנו במבחן, נעמוד בו? התוצאה תקבע את המשך שרידותנו ואחדותנו, והיא בידנו. הכל צפוי והרשות נתונה. 

לעוד תחזיות פוליטיות באתר של עמי גוטמן>>>