כאן כדי להשאר: אחרי חודשים של ציפייה ופרומואים, "האח הגדול", שהיה מתוכניות המציאות הראשונות בישראל, והפך בעונתו הראשונה להצלחה מסחררת, שב לפני שבועיים אל המסך לעונה חדשה ו-12 במספר (ללא עונות VIP) במטרה לכבוש מחדש את הרייטינג, לאחר שבשנה הקודמת שבר שיא שלילי. 

פרק הפתיחה של העונה השיג נתון מרשים במיוחד של 21.4 אחוזי צפייה ו-564 אלפי צופים, בעוד הריאליטי המצליח של "קשת 12", "חתונה ממבט ראשון" ספג מכה וקיבל את הנתון הנמוך ביותר שלו מאז פתיחת העונה לפני חודש - 14 אחוזי רייטינג ו-349 אלפי צופים. השקות של עונות חדשות ידועות כערבים עם צפייה מוגברת, ובמיוחד הימים בהם הדיירים נכנסים לבית "האח הגדול", אך האתגר האמיתי שעומד בפנים עורכי התוכנית הוא לשמור על נתוני צפייה גם אל תוך העונה.

אמש, שבועיים אחרי העלייה לאוויר, שוב הצליח "האח הגדול" להביס את המתחרה החזקה "חתונה ממבט ראשון", שידעה כאתר הנצפות ביותר בשנים האחרונות. "האח הגדול" של "רשת 13" גרפה אמש 15.2 אחוזי צפייה ו-359 אלפי צופים, ואילו "חתונה ממבט ראשון" השיגה 14.4 אחוזים ו-391 אלפי צופים.

ברצועת החדשות, הובילה אמש מהדורות "קשת 12" שקיבלה 15 אחוזי רייטינג ו-370 אלפי צופים על מהדורת "רשת 13"  שקיבלה 8.3 אחוזי רייטינג ו- 215 אלפי צופים.