זה נכון, לאהבה אין גבול, אך האישה הזאת הצליחה למתוח אותו עד לקצה. מיריבון רושה מוראס, בת ה-37 מברזיל, מצאה את בחיר ליבה בבובת סמרטוטים בגודל טבעי אותה היא מכנה "בעלה". אם זה לא מספיק, מוראס אפילו סיפרה כי לשניים כי תינוק משותף.

אישה התחתנה עם בובת סמרטוטים ו"נכנסה להיריון" (צילום: טיקטוק)

אמה של מוראס הכינה עבורה את הבובה, שזכתה לשם "מרסלו", לאחר שהתלוננה על היותה רווקה באירועים משפחתיים. המטרה הייתה להכין את הבובה על מנת לרקוד איתה בחתונות, אך היא ממש לא ציפתה להתאהב בה עד כדי כך ש"תיכנס להיריון". 

על פי הדיווחים, הקשר הביזארי בין השניים הפך לרשמי זמן קצר לפני "הלידה" המיועדת, בטקס חתונה עם 250 אורחים שלקחו אותם לגמרי ברצינות. באופן לא מפתיע הלידה הבדיונית הייתה ללא כאבים, טענה מוראס, והיא אף סיפרה שהיא ארכה כ-35 דקות. 

מיריבון רושה מוראס ''ילדה'' את בנה  (צילום: צילום מסך טיקטוק)
מיריבון רושה מוראס ''ילדה'' את בנה (צילום: צילום מסך טיקטוק)

"זה היה יום נפלא עבורי, מאוד חשוב ומרגש", סיפרה מוראס לאתר החדשות NTK. "הוא הגבר שתמיד רציתי בחיי והנישואין איתו נפלאים! אנחנו לא רבים או מתווכחים והוא מבין אותי. הוא גבר כזה שכל הנשים מקנאות בו", הוסיפה. 

לדבריה, היה מדובר באהבה ממבט ראשון והיא רואה את חייה איתו לעוד שנים ארוכות. אז איפה הבעיה? מוראס מספרת כי מרסלו, בובת הסמרטוטים שלה, הוא עצלן ואינו מפרנס את הבית. ועם זאת, לטענתה יתרונותיו עולים על החסרונות, והיא מחכה כבר להמשך החיים לצידו.