המשבר בנמל התעופה בן גוריון הולך ומחריף עם עומסים חריגים, זאת בשל המחסור בעובדים. בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות, נראו המוני נוסעים כשהם ממתינים בתור בטרמינל 1 שהשתרך אל מחוץ לבית הנתיבות.

קובי מור, לשעבר מנכ"ל רשות שדות התעופה, שוחח היום (חמישי) עם סיון כהן וגדעון אוקו ב-103FM והזהיר: "מה שמצפה לך בשבועות הקרובים זה בהחלט סיטואציה דומה. אתם מבינים שהמצב הוא לא מצב שהוא רק של נתב"ג, זה קורה בכל שדות התעופה בעולם ודשנו בזה בלי סוף".

"אני מבקש להתייחס לזה בשלושה היבטים - הטווח הקצר, הבינוני והארוך. בקצב נמשיך לראות מצבים דומים, מה שצריך לעשות זה לבוא ארבע שעות לפני ההמראה ולהיאזר בסבלנות כי תעמדו בתור, תהיו עניינים, אל תתחכמו. בסה"כ אני מבין שהנהלת הרשות באמת עושה מאמצים להתגבר על המצב", הוסיף.

לדבריו, הוא יהיה קשה. אני יודע שזכאי (שמואל זכאי) יושב עכשיו על הקטע של האיזון בין הטרמינלים. בטווח הבינוני יש כמה פעולות שחייבים לעשות ולהתחיל אותן אתמול כמו למשל בניית הזרוע החמישית, חייבים לבנות ומהר. הטרמינל הזה תוכנן עם הזרוע החמישית לטפל ב16 מיליון נוסעים, השנה נעמוד על סדר גודל של 22 מיליון נוסעים".

בסיום התייחס גם למחסור החמור בעובדים, ואמר: "שיתוף הפעולה עם ועד העובדים ועובדי המשרדים יוצא דופן. כולם כמעט נחלצו לעזור להתמודד עם המצב. עכשיו יש שתי אפשרויות, או שמתאזרים בסבלנות או שמבטלים טיסות. אני חושב שלבטל טיסות בשלב הזה זה לא לעניין, אנשים רוצים לטוס".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm