קאמבק מוזיקלי: איגי וקסמן, זמרת, מלחינה ופזמונאית ישראלית, הייתה אחת מכוכבות סצנת הרוק של שנות ה-90. לאחר שכיכבה בזוגיות פוטוגנית למדי עם בן זוגה עתי שולברג בתוכנית הריאליטי "זוג מנצח VIP", הוכיחה וקסמן שהיא כאן כדי להישאר, ובימים אלה היא חובקת את הסינגל החדש שלה "הספוט עליי", עליו עבדה עם סוכן הדוגמניות עמרי יערי.

בשיחתה עם איריס קול ב-103FM, סיפרה על ההחלטה לצאת בקאמבק בועט ומפתיע, והודתה ליערי ולהיכרות הברוכה עמו: "לא ידעתי איך להוציא את השיר ומה אני עושה איתו. אמרו לי שאני צריכה להיפגש עם יערי, והיה לנו חיבור שאין דברים כאלה - אנחנו פשוט שילוב מנצח, כל כך כיף איתו. אני בתעשייה הרבה מאוד זמן ובחיים לא פגשתי מישהו עם אנרגיות כל כך חיוביות ודברים טובים".

 

בהמשך, הוסיפה: "בשביל למצוא מישהו שיתאבד איתי על עצמי, כמו עמרי, דיברתי עם הרבה אנשים בתעשייה, והרבה נשים בעיקר אמרו לי 'די, את בת 50'. את יודעת איזו תחושה מלוכלכת זו? מישהי שאני מחזיקה ממנה שאלה אותי, 'מה בגיל 50 את תעמדי על הבמה?' לא האמנתי למה שאני שומעת, כאב לי מאוד הזלזול הזה שאם אני לא דוגמנית בת 20, אז זה לא קורה. בגלל זה אני מחזיקה מעמרי, הוא מתאבד איתי עליי ולא היה לו רבע זלזול".