ח"כ מירי רגב שוחחה הבוקר (שישי) עם ניסים משעל בתוכניתו ב-103FM על המצב הפוליטי והתייחסה לאפשרות שהקואליציה תעלה להצבעה בשבוע הבא את החוק שיאסור על נאשם בפלילים להרכיב ממשלה, מהלך אותו תקפה בחריפות וכינתה "ניסיון התנקשות פוליטית בנתניהו". 

בפתח דבריה סיפרה רגב כי "מצבם מצויין" והם "שמחים מאוד". לאחר מכן הביעה את התנגדותה לחוק הנאשם שיעלה ביום ראשון לדיון בוועדת הכנסת: "אין ספק שזה ניסיון התנקשות פוליטית בנתניהו. ממה הם כל כך פוחדים? הדמוקרטיה מפחידה אתכם? הרי איך יכול להיות מצב שלפני פיזור הכנסת מעלים חוק כזה לאישור, זה נראה לך הגיוני? זה לא משחק פוליטי. יש גם חוקים בפוליטיקה, יש את היועמ"ש שיודעת שברגע שמכריזים והולכים לבחירות שום חוק לא עולה".

על הטענה שהם היו אלו ש"שברו את הכללים" השיבה רגב: "מי ששבר את הכללים זאת קואליציה דורסנית, מתרפסת ולא דמוקרטית. החוק הזה לא חוקתי, הוא לא יכול לעבור בג"ץ. אין סיכוי שהחוק הזה עובר, אם החוק הזה יעבור זאת תהיה מתנה גדולה לימין. הם יצאו בהמוניהם להצביע לימין, לליכוד, נחזור לשלטון ואנחנו כמובן נבטל את החוק הזה. זה ניסיון התנקשות פוליטי, לא חוקי. זה הרי לא הגיוני שזה מה שקורה".

על הטענה כי "אי אפשר לשכוח את מה שקורה בחודשים האחרונים, אתם מטרפדים כל דבר" השיבה רגב: "אני אומרת שוב, הקואליציה תפקידה למשול, היא לא צריכה להישען על אופוזיציה, קואליציה שאין לה את אמון הציבור ולא מצליחה להעביר שום חוק ציוני ויהודי בלעדי אופוזיציה צריכה ללכת הביתה. זאת קואליציה שההישג היחידי שלה זה הקמת ממשלת פרוטקשיין. ממשלה שנותנת שוחד פוליטי".

היא הביאה תקציב, שקט בעזה. אי אפשר להתווכח עם הנתונים. 
"נו באמת, הם לוקחים קרדיט על מהלך כלכלי שמי שהוביל אותו זה נתניהו. למה הם לא לוקחים קרדיט על מחירי הדלק? למה הם לא לוקחים קרדיט על יוקר המחיה? זאת ממשלה מסוכנת. השנה הכי גרועה המבחינה ביטחונית, הכי הרבה הרוגים ברמת הפיגועים, תומכי טרור הרגישו שהם בעלי הבית פה במדינת ישראל, מניפים דגלי פלסטין".

על כך שהשנה נורו רק 11 רקטות מרצועת עזה השיבה רגב: "אתה לא מבין מה קורה פה? אתה לא מבין שיש פה מערכת שיתוף פעולה בין עבאס לחמאס? שהיועצים של עבאס הם היועצים של חמאס? שעבאס אמר להם תשתקו כדי שנמשיך להעביר כסף לטובת החמאס ותומכי הטרור? הם לא הצליחו לשלוט על ערביי ישראל, על מי שפה בא לפגוע. נראה לך הגיוני שאזרח ישראלי פוחד להסתובב עם דגל מדינת ישראל? ראית את המוני יהודים שהגיעו ליום ירושלים כדי להראות לכולם 'אנחנו מדינה יהודית'".

על העובדה שמצעד הדגלים צעד השנה למרות האיומים, לאחר שרה"מ בנט אישר מה שלא היה בשנה שעברה, ענתה רגב: "סליחה? אנחנו יצאנו למבצע בעקבות הטיל שירו לכיוון ירושלים. מה קרה לכם כולם? תמשיכו עם התעמולה הזאת. יש לנו מפלגה נוספת בתקשורת שנקראת מפלגת האולפנים. הם לא שחקנים הגונים, הם שחקנים עם אג'נדה פוליטית מאוד ברור שכל היום עושה הנדסת תודעה". 

משעל תהה "את יודעת שזה עלילה, למה את מעלילה עליי?" ורגב ניסתה לחזור בה: "לא עליך, עליך אני לא מעלילה. אתה דווקא מנסה להיות מאוד הגון".

על הסיכוי להקמת ממשלה חלופית בכנסת הזו אמרה: "נתניהו אמר את זה, זה לא סוד, שאנחנו ננסה עד היום שבו הכנסת תתפזר לנסות להקים ממשלה חלופית לאומית בראשותו של נתניהו. כל מי שקורא לעצמו ימין בממשלה הפלסטינית ישראלית הראשונה הזו, מי שאוהב את ישראל יותר מהאגו שלו, שבאמת חושב על טובת אזרחי ישראל, עליו לחזור, לבוא ולהגיד 'התפקחתי, אני חוזר הביתה'".

על האפשרות שיתנו שיריון ברשימת הליכוד לאיילת שקד השיבה: "לא, למה צריך לתת לה פרס? מפלגת הליכוד היא סל המחזור של כל אותם פוליטיקאים שהפילו אותנו והיו אדריכלים של הממשלה הזאת? למה? למה צריך לתת שריון? עם שקד ובלי שקד, עם סער ובלי סער, ראינו שהממשלה הזאת נפלה כי בנט הבין שנגמר לו הסיפור ובמקום להתבזות הוא הלך הביתה.

"אותו אחד שלא ראינו את האף מתארך לו שהוא משקר באולפן שהוא לא ישב עם לפיד, לא רק שהוא ישב הוא גם המליך אותו לראש הממשלה וכמובן עבדו אצל עבאס ותומכי הטרור. ולכן אני אומרת שוב - כל מי שמאמין בצדקת הדרך, על זה שאנחנו צריכים לשמור על הזהות היהודית של מדינת ישראל, כל מי שקורא לעצמו ימין ולקח קולות ימין לטובת תומכי טרור צריך לבוא אלינו. אם נצליח יופי, לא נצליח? נלך לבחירות".

כשמשעל תהה אם הולכת להיות מערכת בחירות מלוכלכת חסרת רחמים משני הצדדים, רגב טענה: "כשקורא ראש ממשלה לימין מכונת רעל, שלפיד קורא לנו כוחות האופל, ואנחנו האנשים הלא נכונים..." 

אתם קוראים לו נוכל ושקרן. 
"כשהבן שלך היה מגיע הביתה מהבית ספר, והיה משקר לך, מה היית אומר לו? אסור לשקר. אנחנו לא משקרים, נוכל יש לו הגדרה - אדם שלא עמד ושיקר לבוחרים שלו וזו האמת. אני יודעת שלא נעים לשמוע את הדברים אבל זו האמת, בסוף הציבור רואה את זה. אני אומרת דברים בגאווה ובעוצמה, מדינת ישראל עברה סיוט בשנה הזאת, ממשלת פרוטקשן שמה שעניין אותה זה הכסאות שלהם".

כשנשאלה על אמירותיהם של בכירים בליכוד שמבטיחים לדרוס את מערכת המשפט, ומה זה אומר מעשית השיבה: "יש הרבה מאוד חקיקה שצריכה לעבור כדי להביא קודם כל ייצוג וגיוון במערכת המשפט. לא רק במערכת המשפט, אם אנחנו כרגולטורים מאשרים רגולציה גם לתקשורת, גם שם צריך להיות ייצוג וגיוון. לא יכול להיות שבתאגיד או בגלי צה"ל שממומנים מכספי הציבור אין ייצוג וגיוון לציבור הישראלי".

כשנשאלה אם יפטרו את היועמ"ש ענתה: "לא, קודם כל אתה לא יכול לפטר, אבל למדנו בשנה האחרונה שיועמ"ש הוא רק יועץ וכשלא מקבלים את עמדתו, ההחלטה מתקבלת בממשלה. מה זה אומר? זה אומר שיהיה גיוון בשופטים, שמערכת המשפט תבין שהם לא מעל החוק. אנחנו נביא מערכת מבקרת לפרקליטות, זה אומר שנפריד בין היועמ"ש לפרקליטות. בסופו של יום אנחנו רוצים צדק אמיתי".

כשנשאלה אם יבקשו לבטל את משפט נתניהו ענתה: "לא, ההפך. משפט נתניהו זה הדגל השחור מעל הפרקליטות ומערכת המשפט ואכיפת החוק. כל יום שעובר רואים את תפירת התיקים, שנעשה כאן מעשה חפוז בתפירת תיק לראש ממשלה. כמה נכון שיש חוק שאומר שראש הממשלה עד שאין החלטה בעניינו יכול להמשיך להיות ראש ממשלה. אתה רואה את כל אותם עדי מדינה שהפכו להיות עדי הגנה, כל עם ישראל רואה".

כשנשאלה אם נתניהו לא ישיג 61, האם החרדים ינסו להקים מפלגה עם גנץ, השיבה: "אני מאמינה שהחרדים מתפללים בכוונה טובה לקדוש ברוך הוא. אני יכולה להרגיע אותם, אנחנו נביא 61. אנחנו מסתובבים ברחוב ואני רואה את האהדה העצומה לנתניהו, איזו שמחה הייתה כשהודיע בנט שהממשלה הזאת הולכת הביתה. אני פוגשת אנשים מנשקים אותי כאילו אני מתחתנת, אבל מה אני אומרת להם? 'אתם צריכים לבוא ולהצביע, הפעם לא נוותר לכם', 300 אלף איש שנשארו בבית. אותם אלו שהצביעו לסער ולבנט כי הם האמינו להם יחזרו הביתה, אנחנו נביא את ה-61 כי הציבור ראה".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm