שוב רצח במגזר הערבי: מחמד עמאש, בן 24 מג'אסר א -זרקא, נרצח במהלך הלילה (בין שישי לשבת) ביריות בעת שישב ברכבו סמוך למגרש הכדורגל בכפר. מדובר בקורבן ה–46 במגזר הערבי מאז ראשית שנת 2022. 

האירוע התרחש סמוך לשעה 01:20 לפנות בוקר, אז התקבל במוקד 101 של מד"א דיווח על גבר שנפגע מירי סמוך למגרש הכדורגל בג'אסר א- זרקא. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי ראשוני ופינו לבית החולים הלל יפה בחדרה את המנוח עם סימני ירי כשהוא באורח אנוש תוך כדי פעולות החייאה. זמן קצר לאחר מכן נקבע מותו בבית החולים.

הדיווח אודות פצוע הירי התקבל במקביל גם במוקד 100 של המשטרה ולזירת האירוע הגיעו כוחות גדולים של משטרה ממחוז חוף. אלו פתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע במקביל לסריקות נרחבות שהחלו בניסיון להתחקות אחר חשודים בביצוע הירי. 

חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי (מז"פ) אספו ממצאים מהזירה לרבות ממצאים פורנזיים והחלו בחיפושים אחר מצלמות אבטחה בניסיון ללמוד על פרטי האירוע החמור.

בבירור ראשוני עלה כי עמאש, הוא בעל בית קפה בג'אסר א-זרקא, ובשלב הזה לא ברורות הנסיבות שהובילו לרציחתו אם כי ברור שהרצח הינו על רקע פלילי.

מעט לאחר מכן, כ–20 דקות לאחר הדיווח על הרצח בג'אסר א-זרקא, התקבל במוקד 100 של המשטרה ובמוקד 101 של מד"א במחוז ירושלים דיווח אודות פצועים באירוע אלימות בכפר עין נקובא שליד ירושלים.

כוחות משטרה וצוותים של מד"א שהגיעו למקום איתרו צעיר כבן 25 שנפצע באורח קשה וכן צעיר נוסף כבן 19 שמצבו קל. לפי ההערכה הראשונית השניים נדקרו על ידי חשוד שהספיק להימלט מהמקום.

צוות של מד"א פינה את הפצועים תוך כדי טיפול רפואי לבית החולים שערי צדק בירושלים. חוקרי המשטרה החלו בגביית עדויות בזירה ואיסוף ממצאים זאת במקביל לסריקות אחר עקבותיו של החשוד. החקירה נמשכת.