toMix, אתר מוצרי הפנאי והחוויות הייחודיות המשלבות תוכן מקורי ובלעדי משיק בשיתוף אושיית הקולינריה, אפרת אנזל, פרויקט מקורי וייחודי המבטא את המגמה המובילה בעולם הקולינריה – "קולינריה מודעת"

כמו בכלכלה, באופנה ואפילו בביוטי, כך גם במטבח.  נוסיף לטעם וליצירתיות גם מחשבה!  בזבוז מזון, תנאי סביבת חומרי הגלם, תנאי העסקה של העובדים  שמגדלים אותם ועוד...

 במסגרת פרויקט MINDFUL CHEF אפרת אנזל והשף ענר בן רפאל מזמינים אתכם לערב חוויתי ובעיקר מאוד מאוד טעים  הכולל תפריט טעימות ייחודי עם מגוון מנות מוקפדות שבכל אחת מהן אספקט אחר של הקולינריה המודעת.

הארוחה כוללת סיור קסום עם השף בגינה האורגנית של מסעדת אלטער, הרצאה קצרה של אנזל על מהות המושג "קולינריה מודעת" וארוחת טעימות המבוססת כולה על תוצרת מקומית – מהאדמה ומהים – ארוחה שהיא שיר הלל לחומרי הגלם המאפיינים את העונה. כל מנה תלווה בהסברים מפי אפרת וענר, שיסבירו איך היא מביאה לידי ביטוי את הרעיון מאחורי המושג "קולינריה מודעת".

אפרת אנזל - אושיית קולינריה, בעלת עסק לקריאטיב, קונספט ופיתוח תוכן קולינרי. מנהלת התוכן של כנס המסעדנות מיום הקמתו, מרצה בשנקר בחוג ללימודי מסעדנות. מנחת רדיו וטלוויזיה ובעלת אתר תוכן קולינרי. חתומה על כמה מהאירועים הקולינרים המרגשים שהתקיימו בישראל. מגישה, ביחד עם אורן לוקסנבורג את הפודקאסט "לדבר זה לא משמין", פודקאסט האוכל העברי הראשון, המוקדש לחומרי גלם וחוקר אותם מהיבטים היסטורים, תרבותיים, לשוניים וקולינריים. הפודקאסט נושא באג'נדה מקומית ומקדם צריכה ישירה מחקלאים ומיצרנים קטנים. אנזל מקדמת את נושא הקולינריה המודעת, הקיימות, צמצום בזבוז מזון והמודעות לקשר בין אדם לסביבתו בכלל הפרויקטים בהם מעורבת.

שף ענר בן רפאל – שף ובעלים מסעדת אלטער - מטבח ומשק אורבאני.  מסעדותיו הקודמות איגרא רמא , איגרא במשק, מונאר ומסעדת farm to table . ייחודיותו בגישתו המינימליסטית ששמה את חומרי הגלם הפשוטים בפרונט ועל חקלאות מקומית, שעושה את דרכה ישר מהגינה אל הצלחת 

באלטער לא מסתפקים ברכישת ירקות ועלים טריים מספקים חיצוניים אלא מגדלים את התוצרת בגן ירק משלהם - בגינה האחורית של המסעדה, ברחוב הראשי של רמת השרון הוא רחוב סוקולוב.  

MINDFUL CHEF עם אפרת אנזל והשף ענר בן רפאל

יום שלישי, 28.6, מסעדת אלטער, סוקולוב 79 רמת השרון

ארוחה תתקיים ב2 סבבים 

סבב ראשון בשעה 18:00

סבב שני בשעה 20:30

מחיר כרטיס- 650 ₪. לפרטים ורכישה