העימות נמשך: דבריו של חבר הכנסת דודי אמסלם (הליכוד), לפיו אין לו בעיה שרע"מ תצטרף לקואליציה בראשות הליכוד עוררו הבוקר (ראשון) סערה במערכת הפוליטית.  בין המגיבים היה גם יו"ר מפלגתו בנימין נתניהו. מספר שעות לאחר התגובה הזו, אמסלם המשיך לתקף את יו"ר האופוזיציה.

"חברי הליכוד חלקם תקפו אותי, נתניהו הוציא הודעה כדי לפגוע בי", אמר אמסלם בראיון ברדיו גלי ישראל, "נדהמתי שלא התקשר והוא עושה את זה לא בפעם ראשונה. אני אשמח לשמוע את נתניהו בנושא של הרפורמה במערכת המשפט".

עוד הוסיף אמסלם: "אני בסוף בן-אדם. מכבד את ראש הממשלה נתניהו, יודע מה עשיתי בשבילו ומאמין בזה באמונה שלמה. הוא אחד המנהיגים הכי חשובים שהיו לעם ישראל, זה לא קשור לעניין. הוא לא צריך להגיד 'נדהמתי ושאמסלם עושה את זה לא פעם ראשונה'. יכל לבוא ולהגיד שטעיתי."

כזכור, מוקדם יותר היום התראיין ח"כ דודי אמסלם ל"חדשות הבוקר" בקשת 12, ושחרר אמירה מפתיעה לפיה הוא איננו פוסל ישיבה בקואליציה עם מפלגת רע"מ, במידה שהיא תכלול 61 מנדטים בלעדיהם.

עוד הוא הוסיף: "אמרנו את זה כל הזמן. ממשלה צריכה להיות עם רוב ציוני, לאחר שיש לה רוב ציוני אם רוצה מאן דהוא אין לי שום בעיה. מעולם לא הייתה לנו שום בעיה לשתף פעולה עם המפלגות הערביות בנושאים אזרחיים, אבל כשאנחנו נשענים עליהם על הנושאים הלאומיים אנחנו מאבדים את הזהות היהודית".