חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד) התראיין היום (שני) בתוכניתם של ינון מגל ובן כספית ב-103FM, והתייחס לאמירתו של חבר מפלגתו דודי אמסלם שטען כי הליכוד תקים ממשלה עם רע"ם, וכן לטעויות החרדים בעיניו כי דיווחו שהם לא פוסלים את גנץ כראש ממשלה.

"מספרנו הולך וגדל, ובבחירות הקרובות אנחנו נגיע לשיא מצביעים למפלגה אחת", טוען חבר הכנסת זוהר בפתח הריאיון, "אם נעבוד נכון נשבור את השיא הזה. החרדים פה, עם כל הכבוד, עושים שגיאה עצומה באמירתם שהם מדווחים שבני גנץ יהיה רה"מ. ואגיד גם מה יעשו החרדים - כמו ילדים טובים הם יישבו איתנו בקואליציה".

לאחר מכן, התייחס חבר הכנסת מהליכוד לאמירתו של אמסלם כי רע"ם תשב בקואליציה הבאה של נתניהו: "הייתה כאן איזושהי אמירה של דודי והיא הפריעה לנתניהו, והוא הגיב. גם דודי חושב ככה למרות שדבריו הוצאו מהקשרם. אני לא אלבה את השיח ורק אגיד דבר אחד, הדמוקרטיה הישראלית בסכנה – אנחנו רואים את ההתנהלות של הממשלה, ואת הגיבוי המשפטי שלה. אנחנו לא יכולים לשבת בקואליציה עם מפלגה שבקדנציה האחרונה הוכיחה שהיא אנטי ציונית, לא מגנה פיגועי טרור ושישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית זה לא עיקרון שהם מאמינים בו".

חבבר הכנסת משה גפני (יהודת התורה) התייחס לאמירתו של ח"כ זוהר ותקף: "דווקא אני רואה שבליכוד כולם ילדים טובים, מי שמדבר אחרת חוטף. האמירה של זוהר לא נכונה לא ראויה ולא חברית".