אדם נאלץ לעבור "חיתוך פין" על ידי צוותים רפואיים לאחר שתקע בתוך איבר מינו שרשרת חרוזי מתכת.

האיש פונה לבית החולים בתלונות על כאב חד באיבר המין שלו, אותו תיאר כמו "מכות חשמל". הצוותים הרפואיים בניו טייפה שבטייוואן, גילו כי החולה שנמצא בשנות ה-30 לחייו, ניסה "להשיג אורגזמה" על ידי החדרת תכשיט בצורה מסוכנת לתוך צינורית השופכה.

צילום הרנטגן של האיש (צילום: צילום מסך פייסבוק)
צילום הרנטגן של האיש (צילום: צילום מסך פייסבוק)

לאחר שהגיע לשיא מטכניקת האוננות המשונה, הבחור נרדם ומאוחר יותר התעורר מכאבים בלתי נסבלים. החרוזים של השרשרת הוטבעו בתוך איבר מינו, והוא לא הצליח להסיר אותם מחשש שייפתע עוד יותר. הדבר אף מנע ממנו להטיל שתן.

המטופל המודאג התייעץ עם הרופאים בבית החולים ותהה מה יוכל לעשות כדי לצאת מהמצב המתסכל והמביך. גאו וויצ'אנג, האורולוג שטיפל החולה, הסביר: "המטופל לא הצליח להוציא את השרשרת מתוך השופכה, הוא כבר נפצע ולא רצה לגרום לעצמו עוד נזק". עוד הסביר הרופא כי בנסיבות רגילות, השרשרת הייתה אמורה להחליק החוצה בקלות, אך צינורית השופכה של האיש התהדקה עקב מתח.

שרשרת החרוזים שהוחדרה לצינורית השופכה (צילום: צילום מסך פייסבוק)
שרשרת החרוזים שהוחדרה לצינורית השופכה (צילום: צילום מסך פייסבוק)

האורולוג הוסיף כי האיש סבל מ"אי נוחות חמורה" והחרוזים השפיעו על העצבים העדינים באיבר המין וגרמו לו לתחושה של "התחשמלות". לאחר ניסיונות רבים לסייע למטופל, לא נותרה לצוותים ברירה אלא לנתח אותו ולחתוך את איבר מינו ולהוציא את השרשרת לפני שייגרם נזק רב יותר לשופכה.

התהליך בוצע בהצלחה ולטענת האורולוג, איבר המין ישוב לקדמותו בהקדם: "המטופל עשה טעות אבל היה לו מזל גדול שלא נגרם לו נזק חמוד יותר. החדרה לא נכונה של עצמים זרים לאיברי המין עלולה לגרום לנזק שיצריך ניתוחי חירום. אנא הימנעו מלגרום לעצמכם בעיות מסוג זה".