יחסי מין הן עניין ייצרי ואנושי, שנובע קודם כל מצורך ביולוגי של האדם לספק צורך מיני, או אפילו רק במטרה להתרבות. כולם מקיימים יחסי מין, באופן טבעי לגמרי, אך רבים עושים כמה טעויות בדרך שהם כלל לא מודעים אליהן. בשיחה של מעריב עם אלון גושן, מרצה ומדריך לעונג ומיניות מועצמת, הוא סיפר לנו על כמה מהשגיאות הכי נפוצות, שאולי גם אתם עושים במיטה ללא ידעתכם. 

גברים, אתם צריכים לדעת את זה: נקודת ה-G של נשים היא ממש לא איפה שחשבתם שהיא>>>

תתרכזו
אנשים צריכים להבין שאורגזמה היא תופעת לוואי של הגוף, בדיוק כמו אפצ'י. היא מתרחשת כשהתודעה שלנו נמצאת במצב של עונג מטורף, שמגיע בדרך כלל ממגע עדין וריכוז עמוק. הבעיה במקרים אלו היא שאנשים בדרך כלל לא מצליחים לנתב את המוח והם מוצאים עצמם נודדים במחשבות על קשיי היומיום, העבודה, הילדים, הכביסה או הקניות.

הפתרון לכך הוא בעיקר הרבה תשומת לב לעונג שכל אחד ואחת מכם חווה, ואיפה בגוף נמצאת האנרגיה הזו שמגבירה את העוצמה התחושתית. אל תרדפו אחרי אורגזמה ותנסו להגיע אליה בצורה משימתית, התרכזו בעונג שקיים בכל ליטוף או חיכוך בין הגוף שלכם/ן לבין בן או בת הזוג והאורגזמה כבר תגיע לבד. 

לשחות נגד הזרם
כשאנחנו נמצאים במיטה והפרטנרים שלנו נוגעים בנו, בדרך כלל נחפש את הרעידות, החשמל והזרמים האלה שסיפרו לנו עליהם. אם במקרה כזה הפרטנר ייגע בנו וזה יהיה "רק נעים", נמצא את עצמנו מתאכזבים ומרגישים שהנוכחות הפיזית שלנו ושל הצד השני לא מספיקה. 

אנחנו צריכים להבין שעונג זה כמו כוס מים בתמי 4. "נכון שבסוף הכוס תהיה מלאה, אך בהתחלה ישנה שכבת מים דקיקה שלאט לאט תגבה עד שתשלים את המשימה – לא בבת אחת", הסביר אלון. אנשים רבים לא מבינים שהעונג שלהם אמור להתחיל מהגירויים הקטנים, ולאט לאט להתפתח לכדי הזרמים והתחושות העוצמתיות יותר. 

במקרה כזה, אלון ממליץ פשוט שלא למהר. אם תעצרו בכל שלב בדרך ותתמקדו בגירויים הקטנים המענגים האלו, תשימו לב שגם האקט המיני המלא יהיה משמעותי וטוב יותר עבור שני הצדדים.

נשים, זה בשבילכן
אם נשאל אתכן: "מה צריך לעשות עם שריר רצפת האגן?", ככל הנראה רבות מכן תענו "לכווץ" – ופה בדיוק הטעות שלכן. לכווץ את שריר רצפת האגן זה נהדר בבעיות דליפת שתן או שליטה על הסוגרים, אך זו ממש לא הפעולה הרצויה בזמן אקט מיני. 

בזמן עונג, שכל המערכת שלנו זורמת ופעילה, כיווץ של שריר רצפת האגן יגרום לסתימה ועצירה של אנרגיה. העונג שלנו מתאפשר בשחרור ולא בכיווץ. ואולי שמעתם על שיטות או טכניקות אחרות לפיהן צריך לכווץ למשך זמן ואז לשחרר בפתאומיות, אך גם פה בעיקר הוא השחרור ולא הכיווץ. 

נשים רבות מקפידות לכווץ את שריר רצפת האגן, מה שגם בדרך כלל יהיה נעים גם לצד השני, אך הן בעצם פוגעות באורגזמה האישית שלהן. לכן, בפעם הבאה שאתן נמצאות בעיצומו של אקט מיני, השתדלו לזכור את הטיפ הקטן הזה, שישפר פלאים את החוויה התחושתית שלכן. 

אלון גושן (צילום: עדי שמאי)
אלון גושן (צילום: עדי שמאי)