חברת ישפאר, יבואנית סוני בישראל, גאה להשיק ליין המסכים החדשים לשנת 2022/23. הסדרות החדשות של סוני, הינן סדרות הטלוויזיות הראשונות בעולם בעלות אינטליגנציה קוגניטיבית. מעבדי ה-BRAVIA XR מופיעים במגוון סדרות חדשות, ביניהן סדרת MASTER Z9K 8K וסדרת - X95K בטכנולוגיית MINI LED, וכן סדרת הדגל – A95K בטכנולוגיית QD-OLED, סדרות ה OLED A80K ,A90K וסדרת X90K FULL ARRAY LED.

התכונות המובילות של ליין המסכים החדש  

Cognitive Processor XR
לוקח את הצפייה והסאונד לשלב הבא. המעבד המהפכני משחזר תוכן כפי שבני אדם רואים ושומעים והופך אותו לחוויה מציאותית להפליא. התמונות עוברות ניתוח צולב בזמן אמת, במיוחד סביב נקודת המוקד, כדי לתת עומק אמיתי, ניגודיות יוצאת דופן וצבעים חיים להפליא.

XR Backlight Master Drive
מופעל על ידי מעבד קוגניטיבי XR™, ה-XR Backlight Master Drive, משתמש באלגוריתם עמעום מקומי שפותח על ידי סוני כדי לשלוט באלפי MINI LED זעירים וצפופים במיוחד בדיוק ועצמאות מוחלטים, המספקים בהירות יוצאת דופן, טווח דינמי מרשים, שחורים עמוקים ויפים וגווני אמצע טבעיים.

טלוויזיה סוני XR (צילום: יחצ)
טלוויזיה סוני XR (צילום: יחצ)

Acoustic Surface Audio+™/Acoustic Multi-Audio
לחוויית אודיו-ויזואלית סוחפת באמת, התכונות העוצמתיות הללו מבטיחות שהסאונד תואם במדויק למה שמופיע על המסך.

360 Spatial Sound Personalizer
בשילוב עם טלוויזיות BRAVIA XR, טכנולוגיה זו מציעה חווית סאונד מרחבית אופטימלית בשילוב רמקול הצוואר החדש שלנו SRS-NS7, כמו גם חיבור אוזניות נבחרות של סוני, והכל עם תצורה מינימלית ואפליקציות ייעודיות שאף מתאימות באופן אישי את שדה הסאונד הקולנועי על ידי ניתוח צורת האוזן של המשתמשים.

טלוויזיה סוני (צילום: יחצ)
טלוויזיה סוני (צילום: יחצ)

Elevate the experience with Sony’s sound products
טלוויזיות BRAVIA XR החדשות של סוני מתאימות באופן מלא למגוון מוצרי סאונד של סוני, כגון מערכת הקולנוע הביתי HT-A9 או מקרן הקול HT-A7000 ו-HT-A5000. מדובר בסטנדרט חדש של טכנולוגיית סאונד מרחבית, כאשר על ידי כיול סאונד לחדר הצפייה הנבחר, הטכנולוגיה יוצרת מספר רמקולי פנטום מסודרים בצורה אופטימלית לשדה צליל קולנועי רחב וסוחף יותר.

BRAVIA CAM
טכנולוגיה חדשה פורצת דרך זו מבטיחה למשתמשים תמיד את המושב הטוב ביותר בבית על ידי אופטימיזציה של איכות התמונה והסאונד.

במערכת ההפעלה Google Tv, תמצאו את אפליקציות בתוכן של מיטב ספקי התוכן הישראליים ביניהם , YES+, סטינג, Partner TV, TV, סלקום TV ועוד.