הכי יפה כשנוח לך: רשת תמנון מציעה לקיץ קולקציית בגדי ים שהדגש העיקרי בה הוא מחיר שווה לכל כיס. בין הטרנדים הבולטים בקולקציה ביקיני בגזרה גבוהה (המתאים גם לנשים הריוניות), דגמים המשלבים חגורה מובנית לטשטוש הבטן וגזרת גוזייה לחלק העליון. בגדי הים מגיעים בטווח רחב של מידות תוך כדי שימוש בבד בעל טכניקות חיטוב, הקפדה על נוחות מקסימלית והתאמה לסוגי מבנה גוף שונים. טווח המחירים: 30־60 שקל. ניתן להשיג בחנויות הרשת בפריסה ארצית.

תמנון (צילום: אלכס ליפקין)
תמנון (צילום: אלכס ליפקין)

לכל המשפחה: קולקציית בגדי הים של קסטרו מוצגת במבחר גזרות - ביקיניז סטרפלס, משולשים ושלמים מסוגים שונים - ובשפע של הדפסים וצבעים - הדפסים של פייזלי, משבצות באדום ולבן, הדפסים פרחוניים וצבעים חלקים. מוצעים דגמים לגברים, לנשים, לילדים ולפעוטות. טווח המחירים: 70־130 שקל. ניתן להשיג בחנויות קסטרו ובאתר החברה.

קסטרו (צילום: דודי חסון)
קסטרו (צילום: דודי חסון)

יאסו עדיקה: ADIKA משיקה את קולקציית בגדי הים והחוף לקיץ 2022 בצבעוניות נועזת החושפת את הטרנדים החמים של הקיץ. את קמפיין בגדי הים של קיץ 2022 מובילות דוגמניות המותג אנה זק, מאיה קיי, סופי גינזבורג, לי רוקח וכריסטינה רוז מלכה. הקולקציה מציגה קשת דגמים שמתאימה לכל אישה ולכל מבנה גוף. הפרינטים בקולקציה הם בהשראה משנות ה־70 ובהשראה לאווירה היוונית אל מול נופי מיקונוס במסיבות חוף לוהטות. טווח המידות: XS-XL. טווח המחירים: 59־139 שקל. ניתן להשיג באתר ובחנויות הרשת.

ADIKA (צילום: עדי סגל)
ADIKA (צילום: עדי סגל)

אל המעיין: הקולקציה של מעיין אדם לרנואר כוללת חמישה דגמים, ולכל דגם כמה צבעים והדפסים. אדם, שהייתה שותפה לכל תהליך העיצוב - מהבדים ועד בחירת הצבעים והגזרות, סיפרה שההשראה הגיעה דווקא מנשים אמיתיות כמוה עד למידה 48. "רציתי ליצור משהו שכל אחת תוכל למצוא בו לעצמה, בגזרה שלה, במידה שלה, משהו שיחמיא לה כל כך שהיא תלך איתו שנים ותעדיף אותו על פני אחרים", אמרה. טווח מחירי הדגמים בקולקציה: 100־300 שקל. ניתן להשיג באתר רנואר.

רנואר  (צילום: שי פרנקו)
רנואר (צילום: שי פרנקו)

מתאים לכולן: אתר האופנה הבריטי NEXT משיק קולקציית בגדי ים לנשים לקיץ 2022 ומציג מגוון גזרות, חיתוכים, עיצובים ומידות. הקולקציה פונה לכל אישה, עם כל מבנה גוף, וכוללת בגדי ים שלמים מחטבים, ביקיני וטנקיני בשלל עיצובים טרנדיים של הדפסים ושל צבעים עזים ודומיננטיים לצד צבעים קלאסיים. בקולקציה תמצאו גם מבחר בגדי ים המותאמים לתקופת ההריון. בגדי הים קיימים במידות 34־54. טווח המחירים: 26־927 שקל. ניתן להשיג באתר האונליין של NEXT בישראל

NEXT (צילום: יחצ)
NEXT (צילום: יחצ)

מה שיותר כחול יותר עמוק: קולקציית בגדי הים של JUMP & ONOT מציגה דגמים בסגנונות ובגזרות עם אפשרות ל־mix&match ובגדי ים שלמים בסגנון אוברול גלישה, מעטפת או גזרות קלאסיות. הקולקציה מתאפיינת בצבעוניות הכוללת את השחור והכחול הקלאסיים לצד שילובים של הדפסים גרפיים, פרחים ודיטיילים, כמו קשירות מחשוף עמוק. טווח המידות: 42־50. המחיר: החל מ־100 שקל. ניתן להשיג בסניפים ובאתר של הרשת.

 jump & onot (צילום: יחצ)
jump & onot (צילום: יחצ)

אופנת הקיימות: קולקציית בגדי הים של MANGO מציגה אופנתיות וטרנדיות: גזרות מחמיאות לגוף, מרקמים ובדים מגוונים, חיתוכים וצבעים ססגוניים. כחלק מהאג'נדה הסביבתית שמוביל המותג ומהמחויבות שלו לשמירה על איכות הסביבה ניתן למצוא בקולקציה מגוון דגמי Committed, העשויים מבדים או מתהליכים בני־קיימה שמפחיתים את השפעתם הסביבתית ושומרים על הסביבה ועל כדור הארץ. המחיר: החל מ־130 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות MANGO.

MANGO (צילום: יחצ חול)
MANGO (צילום: יחצ חול)

בחזרה לעתיד: רשת אינטימה משיקה את קולקציית בגדי הים לקיץ 2022 בדגמים אופנתיים, מודפסים וחלקים בגזרות שונות, המיוצרים מבדים מחטבים בעיצוב המותאם לגוף הנשי בהשראת עולמות ה־RESORT, באווירה של חופשה ובמראה רטרו־נוסטלגי נעים. הצבעוניות השולטת היא של צבעי פסטל במראה שטוף ודהוי לצד ליין של בגדי ים שחורים וקלאסיים וגזרות על־זמניות. טווח המידות: XS-XXL. טווח המחירים: 100־400 שקל. ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר האונליין.\\

אינטימה (צילום: דודי חסון)
אינטימה (צילום: דודי חסון)

ערבבו והתאימו: בקולקציית בגדי הים של FOX לצד הגזרות הקלאסיות ניתן לראות מגוון דגמי ביקיני, הכוללים חזיות משולשים וגוזיות עם תחתונים משלימים במגוון גזרות ועם אפשרות ל־mix&match ובגדי ים שלמים מבדים עם טקסטורות טרנדיות. חוץ מהשחור הקלאסי, נעשה שימוש גם בצבעוניות עזה של ורוד, צהוב, סגול ותכלת, הבאים לידי ביטוי בהדפסים של גלים, פרחים, פסים, אפקט טאי דאי ועוד. המחיר: החל מ־40 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות FOX.

FOX (צילום: גיא כושי ויריב פיין)
FOX (צילום: גיא כושי ויריב פיין)

עולם המים: קולקציית בגדי הים של JACK KUBA היא סקסית, עוצמתית וצבעונית, כמו סוחפת לתוך חופשה בלתי נשכחת בחופי איים אקזוטיים. קולקציית בגדי החוף משלימה את הטוטל לוק הקלאסי וכוללת פראו במגוון פרינטים, שמלות חוף, גלביות ועוד. הפרינטים פרחוניים וצבעוניים בסגנון קריבי, בגוני כחול וטורקיז ועם שילובי פסים באדום־לבן, זהב ועוד. ההשראות נלקחו מעולם החי הפראי והססגוני ומעולם המים. טווח המחירים: 540־1,048 שקל. ניתן להשיג באתר ובחנויות הרשת.

jack kuba (צילום: יחצ)
jack kuba (צילום: יחצ)

ילדה רעה מבית טוב: רזילי מציגה קולקציית בגדי ים בעיצובים אופנתיים במגוון גזרות. בגדי הים השלמים משדרים מראה של באד גירל מלפנים ושל גוד גירל מאחור, ואילו הביקיני מציג גזרות צמודות ומדויקות. בכל אחד מבגדי הים ניכרת תשומת הלב לפרטים הקטנים, החל מסרטי הקשירה והמחשופים ועד להתאמת הגזרות לנוחות ולשימוש בצבעים אופנתיים. המחיר: החל מ־449 שקל. ניתן להשיג בסניפי רזילי ובאתר.

רזילי (צילום: לירון וייסמן)
רזילי (צילום: לירון וייסמן)

אדמת הנגב: קולקציית הקיץ של ZOHARA כוללת פלטת צבעים המאופיינת בגוני אדמה ומדבר, זית, כחול נייבי וכמובן השחור הנצחי. גם העונה בגדי הים של המותג מוצעים ללא טרנדים ומציגים צבעוניות על־זמנית. הגזרות נמוכות ומגוונות - כולן עם קאפים נשלפים ותמיכה פנימית לחזה. הבדים מספרד ומאיטליה מחטבים במיוחד והגזרות מותאמות לגוף האישה בכל גיל ולכל מידה. טווח המידות: 36־46 (S-XL). המחירים: 179־529 שקל.  ניתן להשיג בחנות ZOHARA בדיזנגוף 255 בתל אביב או באתר.

zohara (צילום: דור שרון)
zohara (צילום: דור שרון)

אלמנטים מהטבע: הקולקציה החדשה של מותג האופנה ההולנדי Scotch & Soda מאופיינת בדגמים צבעוניים ונועזים, העשויים בגזרות מחמיאות באווירת רטרו ובהשראת אלמנטים מהטבע, כמו אדמה, ים ופרחים. בקולקציה אפשר למצוא בגדי ים שלמים, דגמי ביקיני וכן דגם דו־צדדי בבגד ים אחד להרחבת הגיוון באוסף הפרטי. טווח המידות: XS-XL. טווח המחירים: 199־899 שקל. ניתן להשיג בסניפים ובאתר.

 scotch&soda (צילום: יחצ חול)
scotch&soda (צילום: יחצ חול)

אין חברת אופנה שלא רוצה להתהדר באג'נדה סביבתית. הנה אחת שמצליחה: מותג בגדי הים Biliblond ,שמייצר את הדגמים האופנתיים שלו בישראל, משיק קולקציה מתחשבת חדשה וייחודית תחת הסלוגן הסביבתי GIVE BACK בשיתוף עם עמותת אקואושן, הפועלת לשימור הסביבה הימית של ישראל ולהגנה עליה.
המותג Biliblond ,ש־%90 מבגדי הים שלו מיוצרים מבדים ממוחזרים, הבטיח לתרום במסגרת שיתוף הפעולה %15 מהכנסות הקולקציה לטובת פעילות העמותה וכך בעצם לתמוך בשמירה על הסביבה הימית. המותג, מעבר להיותו צעיר אך קלאסי, נועז אך שמרני, צבעוני אך רגוע, מקפיד על ייצור הדגמים מבדים שעשויים מסיבי פוליאסטר ופולימיד שמייצרת חברה איטלקית. הסיב המיוחד מיוצר מפלסטיק שנאסף מהאוקיינוסים בפעילות מחזור מתוך אג'נדה של קיימות. הסיב עובר תהליך ממושך של מחזור שהופך אותו, בסופו של דבר, לסיב המותאם לייצור  בדים. כמו כן, פס הייצור של החברה פועל על פי סחר הוגן, וכלל המוצרים נארזים במארזי קרטון, בד ונייר ממוחזר, כאשר משונעת במינימום ניילון- דרכים נוספות לדאוג לסביבה ולהחזיר לה טובה. מדבקות ההיגיינה וכל התוויות המוצמדות לבגדים עשויות מנייר ממוחזר, ובחנויות החברה עושים שימוש בתיקים רב־פעמיים במקום בשקיות חד־פעמיות. טווח המחירים של הדגמים בליין הממוחזר: 250־600 שקל. ניתן להשיג באתר: /collections/com.biliblond

בוקסה ביליבלונד (צילום: גור קרן)
בוקסה ביליבלונד (צילום: גור קרן)