את הסיטואציה שלפניכם תוכלו לראות בדרך כלל בסרטים, אך האישה הזו ממש לא תיארה לעצמה שכך יראו חייה. פרופסור מכובד בשנות ה-50 לחייו נתפס על חם כשניהל קשר אסור עם אחת מהעובדות במקום העבודה שלו, אך כזו שאינה כפופה לו ישירות. הסתבר כי הקשר ביניהם נמשך לאורך שנים, ומפעם לפעם הם נפגשו בחשאיות ברכבו של הפרופסור. 

"החברה הכי טובה שלי גנבה לי את הבעל": הדרמה שמסעירה את בית הדין במרכז>>>

הם נהגו, כך הוא טען, להיפגש בדרך כלל בבית מלון, אך בפעם הזו הם מצאו עצמם דווקא ברכבו באזור תעשייה שבשעות הערב היה נראה שקט למדי. המקום אמנם היה סגור בלילה, אך הוא מרושת במצלמות מבפנים ומבחוץ. לרוע המזל, שלושה חודשים קודם לכן התרחשה פריצה באחד המתקנים הממשלתיים במקום, מה שגרם לאנשי הביטחון להציץ אחורה במצלמות. 

מצלמות אבטחה, אילוסטרציה (צילום: אינג אימג')
מצלמות אבטחה, אילוסטרציה (צילום: אינג אימג')

עו"ד שרין סולן, אליה פנה הפרופסור, סיפרה כי אנשי הביטחון אישרו כי שלושה ימים לפני הפריצה הם זיהו את רכבו והתמונות לא השאירו מקום לספק. תחילה אנשי הביטחון חשדו כי הפרופסור והמאהבת הגיעו למקום למטרות פליליות, אך במהירות התיאוריה הוסרה מהשולחן. 

יחד עם זאת, ההמולה סביב הנושא הגיעה לאוזני אשתו של הפרופסור, שטענה: "אולי בעלי לא פרץ, אך אני יודעת עכשיו מה הוא עשה שם". הסתבר כי האישה הצליחה לשים את ידה על חלק מחומר החקירה, לרבות התמונות, וכעת, אחרי 29 שנות נישואים וחיי משפחה שקטים, היא מבקשת ממנו לעזוב את הבית ולהתגרש.  

עו"ד סולן ייעצה לאישה לבחון אפשרות לשלום בית. "לא הייתי רוצה לפרק את המשפחה למרות שאני מודה כי לא מדובר במעידה חד פעמית. הקשר הזה נמשך שנתיים וחצי, אבל הוא נגמר והדבר לא יחזור על עצמו", אמר הבעל. בני הזוג נשלחו ליישוב סיכסוך כנהוג על פי החוק ורק לאחר מכן יפתח הליך גירושין.