בימים שני- רביעי (6-4 ביולי) תקיים עיריית תל אביב-יפו את הפסטיבל העירוני "נפגשות" בכפר שלם -פסטיבל מחול רב-תחומי. הפסטיבל, שיתקיים במרחב הציבורי של שכונת כפר שלם, עומד בסימן ערכי הרב תרבותיות, פמיניזם וחיבור בין אמנות לקהילה.

הפסטיבל בניהולה האומנותי של איילה פרנקל, יתרחש בשני מוקדים בשכונה: שכונת כפיר וגינת ראש הכפר. במסגרתו יעלו יצירות בכורה לצד מופעי הרצה ממדיומים מגוונים כמו מחול, מוזיקה, שירה מדוברת, פרפורמנס. הפסטיבל יתקיים בשיתוף קהילת כפר שלם, לצד המופעים האורחים של הכוריאוגרפיות. כלל היצירות המוצגות בפסטיבל נוצרו על ידי נשים ושמות זרקור על החוויה והפרספקטיבה הנשית, לצד ערכים של רב-תרבותיות וריבוי קולות. 

פסטיבל "נפגשות בכפר שלם" מתקיים לאחר תהליך של מספר חודשים בו מובילות אמניות נבחרות תהליכים אמנותיים בשיתוף קהילת כפר שלם, ותוצרי התהליכים יוצגו בפסטיבל; מופע ספוקן וורד של נשים בגיל השלישי בהובלת האמנית הרב תחומית ענת דרימר, מופע מחול עממי של נשים יוצאות בריה"מ לשעבר תושבות השכונה בהובלת הכוריאוגרפית לוסי ממן, מופע מחול ופרפורמנס של נערות שלומדות מחול בשכונת כפר שלם בהובלת הכוריאוגרפית ר'ייצל ארדוס, מופע מחול של נערות שלומדות מחול בשכונת נווה עופר בהובלת הכוראוגרפית מיה תמיר. לצד אלו יופיעו תלמידות בוגרות מבתי הספר למחול של מרכזי הקהילה בשכונה ובעיר כולה.

כמו כן, במסגרת תכנית "שהות אמנית", שלוש אמניות יצרו מופעים "תלוי מקום" ברחבי השכונה שיעלו בבכורה בפסטיבל: מורן יצחקי אברג'ל, נועה זמיר ותמר בנימיני. בנוסף לאלו, יתקיימו שני פרויקטי ענק בהובלתן של הכוראוגרפיות רננה רז, ענת דניאלי וטליה בק, בשיתופם של המוסדות להכשרת רקדנים מקצועיים ושל אילנית תדמור וראבעה מורקוס בשיתוף סדנאות גילה, הקבוצה ומכללת סמינר הקיבוצים.

בפסטיבל יתארחו מופעי הרצה של כוריאוגרפיות נבחרות כמו אורלי פורטל, רוני חדש ונינה טראוב ויתקיימו סיורים בשכונה. 

בין המשתתפים: אורלי פורטל, אילנית תדמור, טליה בק, לוסי ממן, מורן יצחקי אברג'ל, מיה תמיר, נועה זמיר, נינה טראוב, ענת דניאלי, ענת דרימר, ראבעה מורקוס, רוני חדש, רייצ'ל ארדוס, רננה רז, תמר בנימיני. 

מתי: 4-6 במאי

רשימת האירועים המלאה