בליכוד עדיין קיימת דילמה כיצד לנהוג כלפי שרת הפנים איילת שקד במערכת הבחירות הנוכחית, כאשר ישנם קולות במפלגה הקוראים לתקוף אותה לעומת אלו הקוראים לראות בה שותפה פוטנציאלית להרכבת הממשלה הבאה. גורמים מסויימים המקורבים לנתניהו מייעצים לו בימים אלו לחכות ולראות מה יהיה מצבה של שקד בסקרים בעוד כחודש, כמו גם להזמין סקר פנימי שיבחן את נושא זה.

בתוך כך, נפגשה היום (ראשון) שקד עם ח"כ מתן כהנא, השניים דנו בהתפתחויות הפוליטיות על רקע תחילתה של מערכת הבחירות, וכהנא הודיע לשקד כי אין בכוונתו להתפצל בימים הקרובים מימינה. השניים קבעו להיפגש שוב ולדון על המשך שיתוף הפעולה ביניהם.

שני חברי ימינה נמצאים כעת בדילמה הקשורה לסוגיית יחידות המימון. ח"כ כהנא יוכל להתפצל מהמפלגה עד היום בחצות, מה שיהווה מבחינתו מהלך טכני על מנת להגדיל את יחידות המימון של המפלגה לעתיד, כאשר לקראת סגירת הרשימות יוכלו השניים להתאחד שוב באותה המפלגה. עוד צפויה שרת המשפטים להיפגש בהמשך היום עם חברי הכנסת אביר קארה ושירלי פינטו, זאת כדי לבחון לאן מועדות פניהם. 

עם דמיון מסוים לאחת האפשרויות אותן בוחנים שקד וכהנא, מוקדם יותר היום הודיע ח"כ איתמר בן-גביר כי הוא מתפצל מסיעת הציונות הדתית. בסביבתו של בן גביר הדגישו כי הסיבה לכך היא טכנית, על מנת שהסיעה תקבל תקן לחבר נוסף בוועדת הבחירות. ועדת הכנסת בראשות ח"כ ניר אורבך אישרה את הפיצול.