לפני כחודש תוכנית הראיונות זוכת פרס האקדמיה חמש שנים ברציפות, "פגישה עם רוני קובן", חזרה לעונה שישית ב-כאן 11 ובעונה חדשה עם מרואיינים ביניהם נינט טייב, מאמן הנבחרת לשעבר שלמה שרף, השחקנית והקומיקאית ציפי שביט, הבמאי אבי נשר, עורכת הדין לאה צמל, מגישת הטלוויזיה צופית גרנט ועוד.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

הערב (ראשון) ישודר הראיון עם עורך "ישראל היום" לשעבר ופרשן חדשות 12 בועז ביסמוט, במהלכו הוא סיפר על עזיבת העיתון, על יחסיו של נתניהו עם העיתון ואיתו, על הפעם שכמעט נעצר בדמשק, ועל סיפור האהבה מהסרטים שלו ושל אשתו. צפו בהצצה לגולשי "מעריב אונליין" בה משיב ביסמוט על סדרת שאלות קצרות מפי קובן:

בועז ביסמוט מתארח אצל רוני קובן וחושף: זה מה שעשה נתניהו שגרם לו אכזבה (צילום: באדיבות כאן 11)

כל כמה זמן דיבר איתך נתניהו? ערב ערב, פעמיים בערב? רביד דרוקר חשף עשרות שיחות טלפון ביניכם על פני חודשיים שלושה ב-2017
"הרבה פחות ממה שאתה חושב. אני לא זוכר שזה היה עשרות. קודם כל לרביד דרוקר "היקר והנחמד", זה בצחוק כמובן, יש אובססיה. יש אובססית 'ישראל היום', אובססית נתניהו וזה מה שמצחיק. לנו אין את האובססית נתניהו...".

אז אתה מכחיש?
"לא שאני מכחיש, אני אומר, עשרות פעמים? קודם כל, גם אם היו עשרות פעמים? אז מה? דיברנו, אז מה?".

נתניהו היה מעורב במינוי שלך למנכ"ל העיתון?
"לא".

אני רוצה עוד שאלה אחת על תיק אלפיים. זה לא אכזב אותך. הייתי מת להיות זבוב על הקיר כשאתה מגלה שראש הממשלה שאתה כל כך עמל להגן עליו, הולך מאחורי גבך, מנסה לסגור עסקה עם המו"ל המתחרה, שמנסה מאז הקמת 'ישראל היום' להביא לסגירתו. הוא מכר אותך בזול, ביבי.
"אם הוא התכוון לזה, אז הוא מכר אותי בזול. אני הבנתי, עוד לא הגיעו הדיונים לתיק אלפיים, או שכן הגיעו, אני לא ידוע, מי כבר עוקב? אתה עוקב? לטענתו הוא ניסה לשטות בנוני ובגלל זה הוא גם הקליט אותו. אבל אני לא נכנס לזה, לא בקיא בפרטים, אני יודע דבר אחר. בתיק אלפיים אני לא אוהב את מה שיש שם".

זה פגע בך?
"לא יודע מה זה פגע. אולי... זאת הייתה אכזבה".

"פגישה עם רוני קובן", בכאן 11 - הערב ב-22:05