למרות המבטים המחויכים, האם יש מתיחות בין ראש הממשלה יאיר לפיד וראש הממשלה החליפי נפתלי בנט? הערב (ראשון) דווח בחדשות 12 כי דווקא לפיד ניטרל את בקשתו של בנט לקבלת תנאים המגיעים לראשי ממשלה יוצאים, למרות שלא כיהן 18 חודשים כנדרש בחוק. 

על פי הפרסום, ראש הממשלה היוצא ניסח מכתב רשמי, על מנת לבקש את שינוי החוק כך שגם מי שכיהן 12 חודשים בלבד יזכה להטבות המגיעות לרה"מ יוצא. מדובר בשינוי פרסונלי, כך על פי הדיווח, שכן בנט חושש כי הכנסת ה-25 לא תאפשר לו את התנאים ולכן הזדרז לנסח את המכתב.

בקואליציה לא נמצא אף אדם שיקדם את הבקשה, כך שההכרעה עברה לידיו של רה"מ הנכנס לפיד, אשר אמר לבנט בצורה מפורשת: "לא יקום ולא יהיה". על פי הדיווח, לפיד רואה בו ובבנט תאומים סיאמיים, כך שהשינוי הפרסונלי בחוק יחול גם עליו והוא אינו מעוניין להכתים עצמו לפני הבחירות. בעקבות עמדת לפיד, בנט גנז את המכתב.

לשכת בנט מסרה בתגובה לדיווח: "בנט מכהן כרה"מ חליפי עד להקמת ממשלה החדשה, לכן הוא זכאי ללשכה ואין לו צורך בתקנים נוספים ולכן המכתב לא נשלח". 

מלשכת לפיד נמסר: "היחסים טובים, ממשיכים לעבוד יחד".

כזכור, ביום חמישי דווח כי בלשכת ראש הממשלה היוצא גילו כי הוא לא עומד לזכות בתנאים להם זכאי ראש ממשלה לשעבר, כמו אבטחה, לשכה, פטור ממס הכנסה וקבורה בחלקת גדולי האומה, וניתנים רק במידה וראש ממשלה כיהן לפחות שנה וחצי. עוד נמסר מהדיווח, כי בלשכתו של בנט בוחנים כעת האם הזמן הכולל את כהונתו כרה"מ, יוכל להיחשב יחד עם הזמן בו צפוי לכהן כראש הממשלה החליפי יכול להיחשב במסגרת הזמן ובכך יוכל להספיק בנט לזכות בתנאים.